Sorry...

Först och främst så vill jag be om ursäkt. 
Jag glömde totalt av att tears fortfarande hade ett kapitel kvar.. förlåt! Tror inte att någon direkt kommer att läsa de sista kapitlet då det har gått en sådan lång tid MEN varför inte lixom heh.

Jag tänker alltid ha kvar denna bloggen, novellen. vem vet jag kanske börjar skriva en ny här någon gång + att det alltid är roligt att gå igenom och läsa om allting :)
Så kapitlet är påväg! 

Annars så vill jag bara säga att jag skriver en ny på wattpad istället som heter Utilized
(gjorde även trailen nedanför)
Vet inte om någon av er läser den men det hade varit roligt om ni gjorde de :) Alttid kul att få respons från gamla läsare!

Kommentarer
Postat av: 에그벳

Hi to every one, the contents present at this site are really awesome for people knowledge,
well, keep up the good work fellows.

2022-11-24 @ 17:17:13
URL: http://https://www.spinnoriter77.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0