Uppdatering/Konser

Hello Sexy faces!! 

Först och främst så vill jag be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, har inte haft någon tid att skriva på grund av skolan, träningen och jobbet. Jag har inte glömmt er!! Håller på med nästa kapitel :) Dock kommer den inte att komma ut imorgon på grund av att jag arbetar MEN jag lovar att den kommer upp någon gång under söndagen! :)

Var någon utav er i stockholm och gick på deras konser? Jag gick dit med mina kusiner och jag har ALDRIG varit så glad! Bästa kvällen någonsin verkligen. Ni vet, man intalar sig själv att dem är bara vanliga killar (som sjunger som änglar).. Jag har alltid sagt till mig själv att jag aldrig ska bli en tjej som skriker efter någon kändis och blir sen hopplöst förälskad. Nej, det skulle jag absolut aldrig bli. 

I alla fall jag gick runt och intalande mig själv att jag inte ska flippa över, ingen anledning till det. Dem är bara vanliga killar, eller hur? Jag har aldrig sett killarna innan så detta var väldigt stort för mig och för en hel del andra också. När vi väl stod i kön, på väg in så kände jag hur mitt hjärta började slå fortare. Vi kom in, satte oss på våra platser och det var då jag först insåg att... just nu, befinner jag mig i samma byggnad som dem. De är precis backom scenen och förbereder sig. Det blev allt fler och fler människor, efter ett tag så var det fullt överallt.  

Tillslut så var det dags, allting blev svart och deras intro började. Jag som hade intalat mig själv, hela dagen att jag inte skulle flippa över... gick åt skogen. Jag tappade kontrollen. Dem stod mitt framför mina ögon och sjöng Up All Night. Mitt hjärta befann sig vid detta laget i min hals. Jag kunde inte tro mina ögon, dem var verkligen där. Framför mig. Min röst... ja vad ska jag säga, det gör ont när jag pratar idag. Men vad ska jag göra? Killarna som jag verkligen brinner för vad där..Flera tjejer skrek, svimmade, skrattade, dansade och sjöng och ja, jag var en av dem, jag sjöng så högt att jag tappade rösten, skrek när killarna gjorde/sa något roligt och speciellt så dansade jag som aldrig förr. Vad va det som hände där? Jag skulle INTE flippa över. Jag antar att vi alla har en sida där vi inte kan hjälpa oss själva, vi har alla något som vi måste få bli lite crazy över. Något som vi måste känna oss bekväma med när vi bara kan släppa loss.
(Något som jag också tyckte var riktigt häftigt var att vi lyckades med ljushavet! Riktigt vackert var det!)

Helt ärligt så trodde jag inte att man kunde bli så här galen av ett band, så galen av fem killar som inte ens vet att jag finns...För killarna är vi bara några tusentals fans, det är ganska tråkigt känsla måste jag erkänna. Man hoppas på att dem kommer märka en och kommer sen vilja träffa en som man har drömt om.. men varför ska dem märka just MIG när det fanns 40 000 andra tjejer runt omkring dem? Men det spelar ingen roll. Mitt hjärta kommer ändå alltid att brinna för dem. Den kvällen flög förbi, allting gick så snabbt. Än idag är jag fortfarande i chock. Efter att ha suttit uppe på kvällarna för att titta på de tävlingar och galor som killarna har medverkat i som VMA's, The Brit AwardsTeen och Choice Awards. Att få se hur de förändrats, hur de vuxit och hur de blivit så mycket bättre för varje dag. Efter alla videos som man har tittat igenom flera gånger, jag får en sådan lust att börja gråta. Kan inte fatta att jag faktiskt har sett dem live, trodde aldrig att de skulle hända. Min dröm gick i uppfyllelse. Jag erkänner att jag har en ganska jobbig period just nu, men som jag sa till min mamma innan konseren, säger jag nu igen, Det kan inte bli bättre än så här, gladare kan jag inte bli... Nu mår jag bra. Och det gjorde jag, har aldrig mått bättre. Nästa mål är att få träffa dem så att jag kan ge dem en varsin lång och gosig kram. 

Fattar inte detta... Har detta verkligen hänt? 

Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Liam Payne & Harry Styles.
♡Until we meet again♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0