Tears - Kapitel 59

Tidigare kapitel 58
Liam och Lexy ställde oss en hel del frågor om hur resan till Paris var bland annat. Harry som höll sin ena arm om min axel svarade glatt på deras frågor. Men i mitt huvud så flög alla tankar om allt ’’dåligt’’ som har hänt. Det med drömmarna, om det ens är drömmar. Lexy vet ingenting om det.. Jag vill verkligen inte oroa henne också. Borde jag låta bli eller ska jag berätta för henne? … En fråga som fick mig att komma tillbaka till verkligheten fick mig att sucka till.
- So Emma, what do you think about to start in a new school? Frågade Liam.
Men att börja i en ny skola, att ha skol uniform och speciellt… att bo där…. Det hade jag helt glömt bort.


En vecka har redan gått. Som sagt tiden går väldigt snabbt när man har roligt. Jag har redan flyttat in till skolan och börjat studera. Det som jag stör mig lite på är skoluniformen som vi tjejer har, medans killarna får bära svarta byxor så måste vi ha svarta kjolar. Det suger. Som vanligt är alla människor uppdelade i olika grupper. Vi har, töntarna alltså the geeks som alla kallar dem, de ’’populära’’ vilket är de tjejer som är med i skolans cheerleading och killarna som är med i skolan rugby lag, sen har vi hippies som vill alla väl, människor som håller på med musik och så har vi dem som inte pratar med någon. Här finns alla typer av människor, föreställ er hur stor skolan är då. Min rumskompis, Alice som är med i skolans cheerleading är bästa vän med Mara som är den populäraste tjejen i skolan och är huvud kaptenen i cheerleadingen. Vad ska jag säga om Alice, hon är som hon är. Lite speciell, ok jag ska inte ljuga. Hon är korkad. Riktigt söt men korkad.

Alla blickar som jag får känns som knivhugg i ryggen. Alla leenden är fake. Tjejerna låstas bara att vara mina vänner, på grund av att dem antagligen vill ha något speciellt. För det ända som folk har pratat med mig om är One direction och om min sång röst, inget mer. Killarna, dem är som dem är, snuskiga och korkade precis som nästan alla andra är här, förutom dem som är smarta så klart. Dem som går i naturvetenskaps kursen är otroligt smarta, lite för smarta. Jag har fått förfrågan om alla grupper, om jag vill gå med dem. Om jag ska vara ärlig, jag tror inte att jag passar in i något utav dessa grupper. Inte ens musik gruppen. Så jag har beslutat mig för att bara vara en vanlig person som inte går med i någon grupp alls.

Skol klockan ringde och alla elever försvann in i klassrummen. Jag satte mig bredvid Alice som höll på att tugga sitt tuggummi som vanligt medans hon snurrade runt sitt svarta hår runt sitt pekfinger. Mr lockwood steg in i klass rummet med sitt kaffe i handen. Alla blev tysta och vi kunde höra mr lockwoods suck.
- Another history lesson, huh? So let’s talk about… DA DA DA - French Revolution! Sa han och satte på ett falskt leende.
- Oh noo…
- come on mr lockwood!
- you’re kidding with us, right? Hela klassen började protestera. Alla pratade i mun på varandra, tillslut fick han nog.
- THAT’S ENOUGH! Nu hade mr lockwood tappat tålamodet. Alla elever blev tysta igen på grund av att hans röst ekade genom väggarna, en mörk röst som påminner om den typen av rösten som man får i ens mardrömmar.
- So.. let’s start with this shit. Sa han och vände sig om mot tavlan. Hans röst var det ända som hördes. Hur kan alla vara så koncentrerade? Allting som han sa åkte in genom ena örat och ut genom de andra. Alice satt och höll på med killen som var framför henne. Man kunde se blicken i hans ögon hur intresserad han var och då menar jag intresserad som intresserad av att få henne i säng. Alice höjde ögonbrynen och särade på sina ben. Som vilken annan kille skulle ha gjort så tittade han, ögonen blev allt större och han bet sig själv om underläppen.
- Bill, do you see something interesting? Mr lockwood hade nu lagt märke till dem och både Alice och Bill rättade till sig själva.
- Umm- ehh, no. Bills kinder blev allt rödare och han hostade till.
- Close your legs next time young lady. Alice nickade som ett svar och la ett ben över de andra. Min mobil vibrerade till och Harrys namn lös upp på skärmen.

To: Emma
From: Harry
Hiii love, it’s Friday to day and that means you’re coming home! I’ve missed you a lot.. :( So i’m baby sitting today, wanna come over? Lots of love xxx

Ett leende spred sig över mina läppar, jag har inte träffat Harry sedan jag började i skolan. Han har varit på en massa intervjuer och jag… har varit fast här i skolan. Tiffany håller fortfarande på med att försöka övertala mig att skriva på ett kontrakt. Att bli en kändis, men jag känner att det inte riktigt det jag vill göra. Harry är känd och jag skulle aldrig stå ut med att ha galna fans efter mig eller att få så mycket hat mot mig. Det skulle jag aldrig klara av. Så därför tackade jag nej, men ändå ringen hon ibland och kollar ifall jag har ångrat mig.

To: Harry
From: Emma
Heey! Yeah, finally i can go home :) Of course I want to come over, especially when you’re going take care of a child, that’s very attractive actually;) xx
Det tog inte så lång tid innan Harry hade svarat.

To: Emma
From: Harry
Oh, so you’re weak for guys that take care of a child? Then i know what i gotta do;) Anyway love, I’m having an important interview soon so I see you later then xxx

To: Harry
From: Emma
I’m not weak but i find it very attractive. So basically when i'm going to see you with a child in your arms, my eyes will melt to the ground and that’s not ok. See you later xx

Utan att jag hade lagt märke till de så tittade alla på mig. Inklusive mr loockwood. Jag försökte att undvika alla blickar men det var inte så lätt. Den stora klumpen i halsen gled långsamt ner och jag viste inte riktigt vad jag skulle göra. Det kändes som långa minuter när det egentligen var bara några sekunder. Helt plötsligt så suckade mr loockwood till och vände sig mot tavlan igen för att återgå till de han höll på med. Varför känner jag på mig att detta kommer att bli en lång lektion?

Den sista skolklockan ringde och alla elever försvann riktigt snabbt. När jag väl skulle lämna skolan så kändes det lite för tomt, förutom de elever som stannar kvar. Gud vad tråkigt egentligen, att sova här under helgen.. Tur att jag har Lexys lägenhet och Harrys som jag kan gå till. Jag gick nu längst den tomma långa korridoren med hörlurarna instoppade i öronen. Mina tankar var fokuserade på Harry, jag har inte träffat honom på en vecka. Har inte fått känna hans underbara läppar mot mina eller hans varma gosiga kramar. Allt hår på kroppen reser sig när jag tänker tillbaka, hur hans händer smeker min kropp, läpparna som lämnar våta kyssar, hans beröring gör mig svag. Att ligga bredvid honom och bara titta in i hans ögon i tystnad, bara det är helt underbart. Hans lockar faller perfekt och jag kan helt inte motstå honom. Harry är perfekt, i mina ögon är han det. En ängel, min ängel. Jag var så inne i mina tankar vilket gjorde att jag inte såg killen framför. Jag gick rakt in i honom och jag föll bakåt, som tur är så var han lite mer stadigare än mig. Jag föll ner och landade på rumpan, hörlurarna åkte ur mina öron och jag kunde höra hur han började små skratta för sig själv. Killen sträckte fram sin hand och erbjöd mig hjälp upp. Försiktigt tog jag tog om hans hand, han tog ett fast grepp och drog. När jag kom upp på mina fötter igen så kunde jag inte möta hans blick för jag viste redan hur generad jag var och det skulle inte bli bättre om jag möter en främlings blick.
- Sorry about that. Fick jag ur mig.
- No problem, I’m used to it, by now. Jag kände plötsligt hur en hand strök sig längst min kind och under min haka så att jag tvingades att se honom i ögonen. Dem klarblå ögonen fick mig på andra tankar, vilket påminde mig om när jag var i Paris. Jag känner igen honom.. måste ha träffat honom innan. Då slog det mig, när jag och Harry skulle gå och ha en picknik vid sjön så råkade vi gå in i varandra. Båda av oss fick leenden på våra läppar.
- It’s you, the guy from paris who looked at your phone and accidently went on me. Do you remember? Mitt leende hade inte försvunnit, utan rättare sagt så hade det blivit större vilket hans också hade blivit. Vem vet, jag kanske har hittat en ny vän här på skolan som inte är falsk.
- Yeah, who don’t remember a preatty face like yours? Åh sluta, du gör mig bara generad. Hans svarta rusiga hår påminner mig lite om Zayn, men denna killen har lite längre och rufsigare. Jag hostade till och sträckte fram min hand.  
- My name is Emma, Emma Holley. Han tog ett hårt grepp och svarade tillbaka.
- Dan, Dan Prok. Vi skakade varandras händer ett tag, det var nästan som att jag glömde bort vad jag skulle egentligen göra. Dan började små skratta igen och jag insåg att jag fortfarande skakade hand med honom.
- Umm.. soo.. I have to go.. Dan.. sa jag lite pinsamt och släppte taget om hans hand medans jag nu fortsatte att gå mot utgången.
- It was nice to meat you again… so… i guess… i’ll see you around then? Dan grävde ner sina händer i sitt mörka hår och rufsade till det, vilket gjorde honom ännu snyggare än vad han redan var.
- See you on Monday Emma, have a good weekend pretty face. Mina kinder hettade till och jag insåg inte att jag stirrade på honom förrän jag råkade gå in i soptunnan.

Jag var nu utanför Harrys lägenhet och ringde på dörrklockan.
- I’m coming! Hörde jag han skrika inifrån. Efter en liten stund så öppnades dörren och en glad Harry som hade massa mat över sin vita t-shirt höll i en liten sötnos.
- Hello gorgeous sa han och gav mig en puss på kinden.
- Hi, and who is this? Sa jag och strök barnet över huvudet.
- Say hi to little lux, my girl. Jag bet mig själv om läppen och spanade in den gudomliga varelsen framför mig som gosade med det sötaste barnet som jag någonsin har sätt. Jag gick in och hängde av mig alla ytterkläder, sedan gick jag vidare in till köket där Harry satt och försökte mata Lux. Men det gick inte så bra kan jag säga. Lux vägrade att äta och när hon väl fick tag på någon mat bit så kastade hon iväg det på Harry. Det såg ut som att han höll på att tappa tålamodet.
- Come on lux, here comes the airplane… viuoooommmmmm.. Harry levde verkligen sig in med att skeden var ett flygplan. Lux tittade storögt på honom och öppnade munnen. Harry stoppade in skeden i hennes mun och hon började äta. Harry gjorde en liten seger chest och fortsatte med flygplans tekniken som fick henne att äta. Jag tog upp min mobil och spelade in dem, hur söta som helst. Harry la märke till det och började protestera.
- Emma stop, don’t! You’ll regret it later…….. han gav mig en seriös blick innan och höjde skeden och gjorde viuooom ljudet. Detta fick mig att skratta så mycket att jag ligger på golvet och börjar nästan gråta.
- Sure I will. Svarade jag med glädje tårar i ögonen.

Harry hade nu tvättat av lux och tagit fram alla leksaker till henne, gått och bytt t-shirt innan han kom fram till mig. Jag hade lagt min mobil innanför min troskant vid rumpan för att han inte skulle hitta den. Bara för att jag har kjol på mig så kan jag inte direkt lägga mobilen i någon ficka, utan de blev innanför tros kanten. Harry kom fram till mig och började ta överallt på mig.
- Harry!! HARRY! WHAT ARE YOU DOING? Skrek jag.
- I know your phone is here somewhere!! Han tog tag om min rumpa och började att klämma. Hans händer åkte upp och ner tills han kände min mobil.
- This is technically ass raping! Jag kämpade med att ta bort hans händer för att han inte skulle få tag på mobilen. Harry stannade upp och tittade seriöst på mig.
- My dick is in my pants love… Jag ryckte på axlarna och hann smita undan. Vi sprang runt soffbordet några gånger innan Harry fick tag på mig och vi båda föll ner på soffan. Hans läppar började att attackera mina och jag kunde inte motstå honom. Jag slog till honom lätt på axeln och Harry reagerade direkt.
- that was unnecessary…
- STOP!
- What? Frågade han förvirrat.
- making me want you.. I’m supposed to run away from you but instead you making me want to stay and kiss you..
- But… I’m not doing anything really… svarade han lika förvirrat som förut. Jag tog tag om hans underläpp med mina tänder och började kyssa honom passionerat.
- Stop being so sexy! Svarade jag mellan våra heta kyssar. Jag låste fast mina ben runt om hans höfter och tryckte honom närmre. Kan en person verkligen göra en så besatt? Jag hamnade nu över honom och började knäppa upp hans skjorta.
- One week is to long, I need you. Sa jag och började att kyssa hans bara bröstkorg hela vägen ner tills skärpet kom i vägen. Harrys andetag hade nu blivit tyngre och hans ögon var mörkare. Två stora händer hade nu glidit från mina lår upp till rumpan, under kjolen. Harry tog sats och gjorde att jag hamnade under honom igen.
- Someone is wearing thongs today… Han började att kyssa min hals och mina händer begravdes bland hans lockar. Harry började att knäppa upp sitt bälte men jag insåg precis att vi hade glömt av någon. Jag satte båda mina händer på Harrys bara bröstkorg och tittade alvarligt på honom.
- What? Svarade han med en upphetsat blick.
- We need to stop, can’t do this now..
- Why? Jag kunde se att han blev besviken.
- Have you forgot something or should i say someone? Harry stelnade till och hoppade av från mig men han kom inte så långt. Lilla lux satt på golvet framför oss och lekte med dem leksaker som Harry hade köpt till henne. Harry lyfte upp lux till sin famn och gav henne flera pussar på huvudet.
- I’m sorry if you’ll have some nightmaers.. i’m sorry. Fortsatte han att upprepa till henne medans han gick runt i små cirklar och gav henne lätta pussar på pannan.


Kapitel 59! 
Föråt för den dåliga uppdateringen men nu är det lov och då ska jag skriva mer! Jag har massa träningar, skola och jag jobbar vilket tar mycket tid.. men som sagt, nu är det lov och jag ska skriva mer :) Jag lägger inte ut ett kapitel varje dag som ni kanske har märkt men jag försöker iallafall lägga ut ett varje vecka, om det är ok för er? :)

Hoppas att detta kapitlet dög. Som sagt, stavfel... det finns nog, heh. 
Vad tyckte ni? kommentera och gör mig glad :))
Puss och kram på er xx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0