Midsommar & Uppdatering

Hej hopp gummi snopp!
Haha förlåt för mitt ord val men jag känner mig ovanligt glad just nu
Kanske är det spriten som fortfarande talar?....nä skojar bara!
Jag hoppas att ni alla har haft en super bra midsommar! Jag hade det riktigt roligt i alla fall :)
Massa skratt och glädje hela dagen lång! Definitivt höjd punkten under året!

Uppdatering: Jo, jag ber om ursäkt för att jag inte har lagt upp ett nytt kapitel men det är på väg! Nu har sommarlovet börjat så jag har lite mer tid nu vilket jag ska försöka spendera lite tid på att skriva. Ni vet att jag jobbar och tränar så det är därför.. och så har jag varit iväg en del. Imorgon ska jag iväg igen men jag har skrivit en del av nästa kapitel, så oroa er inte, det kommer snart! :)

LOTS LOTS AND LOOOTS OF LOVE TO YOU GUYS!! LOVE YOU ALL! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0