Italien/Trailer

Hiiiiiiiii, Jag har inte glömt er! 
Ok, det är bara två kapitel (kanske till och med tre). I alla fall, det jag vill säga är att har jobbat fruktansvär mycket nu det senaste, ska jobba idag igen.. Men jag åker på fredag till ITALIEN! (Vi kommer tyvärr bila ner) så jag hinner inte klart med kapitlet innan dess, därför kommer jag att publicera nästa kapitel när jag väll är framme i vårat sommar hus :) Jag har med mig datan så jag kommer skriva när jag inte har något att göra.

Men jag är framme någon gång under lördagen och då kommer jag antagligen fortsätta skriva
( medans jag sitter på min balkon med utsikten mot havet och solen skiner)
och bara helt enkelt,koppla av
Kapitlet kommer förmodligen ut på Söndag! Fortsatt ha en trevlig dag. Lots of love xx
TRAILER
Jooooo! Jag vill också breätta för er (Kanske redan har nämnt det men i så fall nämner jag det igen)
Jag har gjort en trailer för nästa novell! Blev sugen efter att ha kollat så många på youtube och efter ett tag så förstod jag hur man faktiskt gjorde en! HURRA. Ok ska vara ärlig, det var lite jobbigt men de var det helt klart värt! Jag kan säga redan nu att nästa novell kommer handla om...
*Trum virvel*
.....
.....
.....
......
........
..........
..............
..................
Louis Tomlinson!
Hoppas att ni kommer att gilla den! 

Kommentarer
Postat av: Chanel

Ååhhhh det är söndag nu vill läsa!! Hahaha, hoppas du får en fantastisk semester i Italien!!! Puss

2013-07-28 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0