Tears - Kapitel 51

Tidigare kapitel 50
Harrys händer gled innanför min tröja, tills han tappade balansen och ramlande ner mot sängen. Vi rullade runt tills han hamnade över mig. Hans läppar lämnade min mun och lämnade blöta kyssar från käkbenet till halsen. Mina händer grävdes ner i hans lockiga hår. En av hans händer sjönk ner till mitt höftben och tryckte ner mig på sängen. Hans kropp blev allt tyngre, fjärilarna i magen höll på att explodera. Harry slutade och tittade mig djupt in i ögonen. Jag svalde hårt och tog bort lockarna som täckte för hans vackra ansikte. Harry andades tungt. 
- Surprise… sa han och gav mig en mjuk kyss mot mina läppar. Jag kan inte mer än säga att detta kommer att bli den bästa födelsadagen någonsin.
Jag klev upp från sängen och började gå mot hallen där jag hade lämnat resväskan. Efter att ha legat i sängen i 1 timma och myst med Harry så var det nog dags att börja röra på sig, även om jag kunde stanna där för resten av livet. Men vi är i Paris, det finns så mycket att upptäcka! Harry låg kvar i sängen, lite sur att jag hade lämnat honom ensam. Jag började packa upp alla kläder för att lägga in dem i den stora garderoben som fanns i rummet. Resväskan var proppfull med kläder, hur mycket har Lexy egentligen packat ner? Första plagget som jag drog upp framför mig var en sexig svart spets klänning som nattklänning. Mina ögon blev allt större och större för varje plagg som jag drog upp, frustationen ökade. String efter string och sexiga klädesplagg syntes bara i den fullpackade resväskan. Jag hällde ut alla kläder på golvet och började leta efter några bekväma plagg, boxer trosor, pösiga t-shirts…. Jag fann inget.
- Va fan Lexy!? Jag kastade ett klädes plagg mot garderoben och gav ifrån mig världens största suck. Till min förvåning så hörde jag ett skratt, jag vände mig om och såg en nöjd Harry som låg kvar på sängen med båda sina armar under hans huvud. Han bet sin underläpp och gav mig ett busigt leende, som alla tjejer skulle flippa över. Kinderna hettade till.
- I don’t see a problem about lexys choice of clothes….. Det var säkert Harry som hade fråga Lexy om hon kunde packa ner sexiga kläder.. that cheeky boy.

Nu var allting på sina platser plus att jag hade lagt märke till det hjärtformade bubbelbadet som fanns inne på toaletten. Jag var klar för att lämna detta vackra hotells rummet medans Harry precis kom ut från badrummet.
- Ready love? Han tog tag om sin mobil som låg på bordet sedan gick han vidare och öppnade ytterdörren.
- Yeah. Jag tog tag om min väska innan jag gick ut. Harry låste efter sig, tog tag om min hand och flätade ihop våra fingrar medans vi gick mot hissen som skulle ta oss ner mot lobbyn. När vi kom ner släppte Harry taget om min hand
- Wait here, I’m just gonna talk to that man overe there for a sec. Han gick fram till mannen som stod vid in checkningen. Nyfiket försökte jag lyssna på vad dem stod och diskuterade om, olyckligtvis hörde jag inte något för att folket omkring oss var högljudda. Ett gammalt par gick förbi mig och log.
- Bonjour. Mannen tog av sig sin hatt och hälsade på mig.
- Bonjour! svarade jag glatt tillbaka. Trevligt gammalt par. Harry kom tillbaka med ett leende på läpparna. Jag tittade bakom honom och mötte mannens blick som stod inne vid incheckningen, han log och vinkade till mig. Jag gjorde desamma innan jag tog tag om Harrys hand och flätade ihop våra fingrar. Jag pussade honom på kinden innan vi gick ut från hotellet.
- What did you talk about? Frågade jag medans vi promenerade längs paris gator.
- Nothing… Harry hade sin blick fram och försökte undvika min.
- You’re such a bad liar.. sa jag och tog tag om håret som täckte för mitt ansikte, rufsade till det och drog bak det.
- tell me! Sa jag, harry mötte äntligen min blick.
- we got the engagement room…you know...
- so…? Jag höjde mina ögonbryn och försökte förstå mig på vad som var felet.
- I just asked if people who weren’t engaged could live in that suite too… and he said no. jag bet mig själv om läppen.
- so we gonna change room? Harry började små skratta. Människorna som gick förbi hade sina blickar riktade mot oss.
- No love. We’re not. En man som går runt och säljer rosor i färgen röd, rosa, vit och gul gick förbi oss. Harry stannade upp och gav honom lite pengar, tog en röd ros och gav den till mig. Med ett stort leende på mina läppar tog jag emot den vackra blomman. Han böjde sig ner och gav mig en puss på kinden. Jag la rosen under min näsa för att kunna känna doften, den luktade ljuvligt. Vi fortsatte gå vidare och flera personer stannade upp för att fota oss. Harry reagerade inte när några människor ropade efter hans namn.
- Are you not gonna stop and take some pictures and write autographs? Frågade jag honom medans vi gick förbi ett antal fler människor som skrek efter hans namn.
- Nop. I’m here with you, it’s your day and no one will ruin it. Är han inte underbar? Harry kysste mina läppar mjukt och fjärilarna i magen hade sin egna lilla fest.
- but why aren’t we changing room if we got wrong?
- eerm, by charm? Harry log mot mig med ett fånigt leende. Jag puttade till honom på axeln och skrattade.
- yeah, I’m sure it’s your charming skills who got us to keep the room.. Jag blinkade med ena ögat mot honom. Hans underbara skratt smittades, leenden var på båda hans och mina läppar innan vi blev stoppade av ett gäng tjejer.
- OMG IT’S HARRY STYLES!
- AND HIS GIRLFRIEND!
- EMMA HOLLEY!

- HARRY YOU’RE HOT!
- YOU’RE A PERFEKT COUPLE! Tjejerna stod framför oss, hoppade av glädje. Jag gillade att dem kallade mig för hans flickvän, det fick mig att le mer än vad jag redan gjorde. En positiv känsla rusade genom hela kroppen av att tänka att jag var Harrys tjej. Den lock-håriga killen med dem glittriga-gröna ögonen, han som hade glimten i ögat, han var min. Hans underbara skratt, den mörka raspiga rösten som gjorde att allt hår på min kropp reste sig. Smile groparna och dem kyssbara läpparna var perfekta. Harry var perfekt. Han är en ängel, en ängel som får en att tappa andan. Hans hand släppte taget om min, istället la han den runt min midja och pressade mig närmare intill honom. Harry pratade med tjejerna, jag var borta, helt borta. Istället för att vara med i deras konversation granskade jag på den vackra varelsen som befann sig bredvid mig. Hans gröna-gnistrande ögon mötte mina, smile groparna var framme och jag kunde inte låta bli att känna mig lycklig för en gångs skull. Harry gjorde mig lycklig. Jag kunde få vara den jag är när jag är med honom. Det pirrade till i magen och Harry gav mig en puss på kinden. Jag kom tillbaka till verkligheten. Tjejerna hade tydligen grattat mig, jag tackade så mycket. Vi skulle precis gå innan en utav tjejerna frågade om hon fick ta en bild på mig och Harry tillsammans. Jag nekade inte vilket Harry inte heller gjorde. Alla tjejer tog fram sina mobiler och fotade oss, de leenden som jag och Harry hade på våra läppar var lätta att läsa av. Äkta leenden.
- Aren’t they the cutest thing?
- They are so perfekt together..
- She’s so lucky…
- I think i’m gonna cry… Tjejerna tackade och lämnade oss äntligen ifred. Inte så att jag inte gillar fansen utan det är bara de att jag vill någon gång kunna vara ifred med Harry utan att några skrikande fans kommer och stör.

Vi var nu nästan under Eiffeltornet, AH! Jag har alltid velat åka hit och nu är den vackra byggnaden bara några 100 meter ifrån mig. Harry hade sin arm om min axel och drog in mig mot en restaurang.
- Bienvenus. Sa en kvinna som stod och tog emot gästerna. Harry började prata med kvinnan, till min största förvåning så kunde han prata franska. Han sa sitt efter namn till henne. Kvinnan kollade igenom blocket som hon höll i handen och nickade. Hon sa någon och började gå sin väg. Harry följde efter och jag antog att hon skulle leda oss till vårt bord. Jag kände mig som en dum gås när jag stod bredvid dem, försökte förstå mig på vad dem pratade om men som sagt, jag fattade inte ett piss. Harry drog ut min stol som en gentleman, jag tackade och satte mig ner. Menyerna fanns på bordet, tur att det finns en text som står på engelska annars så hade det blivit lite jobbig. Efter att ha kollat igenom hela menyn så suckade jag till.
- How do they want us to choose? Harry skrattade till och gav mig hans underbara leende.
- Well I’m gonna take pasta carbonara…. Never let me down. Servitrisen kom och frågade antagligen efter vad vi skulle ha. Jag bet mig själv på läppen och gav harry en blick som betydde att jag inte fattade vad som hade sagts. Han skrattade till sa
- What do you want for drink?
- Oh water and i’ll take the same as you. Harry berättade för kvinnan vad vi skulle ha, hon tog menyerna, gav oss ett stort leende sedan försvann hon iväg.
- You’re looking absolutely amazing. Sa Harry medans han tog tag om mina händer över bordet. Mina kinder ändrade färg snabbt. Rosen som jag hade fått från Harry la jag i vasen som fans på bordet. Ljuset som fanns gjorde att harrys vackra gröna ögon gnistrade till, även om hans ögon brukar göra det utan något ljus så var det här annorlunda.
- Thanks svarade jag tyst. Mina fötter råkade slå till hans och jag bad om ursäkt, men jag fick ett typiskt svar ifrån harry som fick mig att bita mig själv om läppen.
- No worries love, I like when someone toe flirts with me..  
- Is thats so?..
- Positive.. Jag fortsatte att ’’tå flörta’’ med honom. Mycket skratt och mycket glädje fanns i atmosfären. Tiden gick och vi hade fått våra drickor och vår varmrätt. Jag tog gaffeln och tog lite pasta, stoppade in den i munnen. Ett stön kom ifrån min mun, hela min mun blev vattning. Gud vad gott! Jag tog en ny tugga.
- Do you like it? Mina ögon var stängda och jag tog en ny tugga. Jag mm:ade och Harry började att skratta. Efter vi hade ätit upp vår varmrätt och medans vi väntade på våran efterrätt så drog Harry några skämt. Vissa var riktigt torra, andra var riktigt roliga som jag inte kunde sluta skratta åt.
- Knock knock… Harry tittade mig djup in i ögonen och fick min uppmärksamhet.
- Who’s there? Sa jag medans jag lutade mina armbågar på bordet och kollade in i hans fantastiska, helt makalösa ögon.
- Hula… Han bet sig om läppen
- Hula who.. Båda av oss brast ut i skratt. Gud vad jag älskar denna killen.
Efterrätten kom och ett ljus satt fast på min. Personalen sjöng på franska men det spelade ingen roll. Kvinnan som var våran servitris för kvällen la den goda bakelsen framför mig och gav mig världens största leende.
- Make a wish babe. Sa harry. Jag tog tag om hans händer och kollade honom djupt in i ögonen.
- My wish already come true..

Vi tackade så mycket för maten och gick ut från restaurangen. Solen var nästan nere, har tiden gått så snabbt? Nej, det kan den väll inte ha gjort? … Varför flyger tiden oftast iväg när man har roligt? Harry flätade ihop våra fingrar och drog med mig mot Eiffeltornet. Hög musik och en massa människor som dansade runt. Jag tog ett hårdare grepp om Harrys hand och med min andra fria hand la jag mot hans axel. Händer verkligen detta. Jag borde nog få kramp om mina kinder snart för så här mycket har jag aldrig lett innan. Jag lutade mitt huvud mot hans axel och drog in all doft i lungorna.
- Dance with me.. sa jag och tog tag om hans händer. Drog in honom bland folkmassan, folket som dansade med sina nära och kära. Till och med små barn dansade med varandra. Harry la sina händer om mina höfter och jag la mina händer om hans nacke. Jag släppte inte Harrys blick tills fyrverkerier smälldes på den svarta himmelen. Lite konfetti slängdes ut i luften och folket började att jubla. Jag vände blicken mot Harry igen, han hade tittat på mig under tiden som jag hade fascinerat allt annat. Vi stod nu under denna vackra byggnaden som kallas för Eiffeltornet. Hans händer tog tag om mitt käkben, gjorde små cirkelrörelser precis under mina öron. Minnet från när Martin hade gjort precis samma rörelser med sina fingrar gjorde att jag fick en klump i magen. Men jag måste erkänna att jag älskade känslan, håret i nacken reste på sig och rysningar gick hela vägen ner till tårna. Harry slickade sig själv om läpparna innan han lämnade ifrån mjuka kyssar på mina läppar. Tiden stannade och allting blev mörkt. Det var bara jag och Harry som var i centrum. Hur våra läppar rörde sig med varandra.. det var perfekt, som att våra läppar var gjorda för varandra. Kemin som fanns mellan oss, den var svår att beskriva. Harry var försiktig med sina drag, han var mjuk med sina rörelser. Jag kunde inte få nog utav honom. Ingen av drog ifrån för att hämta andan,  våra läppar är som magneter. Harry bakade och våra läppar skildes åt. En liten besvikelse steg inom mig. Harry tog bort en hår lock som hängde framför mitt ansikte. Fyrverkerierna höll fortfarande på och folket omkring oss dansade fortfarande, inget hade ändrats. Även om det kändes som flera timmar så hade det knapp gått 15 minuter sedan vi hade lämnat restaurangen. Våra andetag var tunga.. men jag fick fram det jag ville säga.
- Take me back to the hotell.. Harry nickade försiktigt och gav mig en mjuk kyss innan vi började att promenera tillbaka.

Vi kom fram till hotellet. Mannen bakom incheckningsdisken välkomnade oss med öppna armar. Han följde med oss till hissen, dock pratade han bara med Harry. Vad är det dem babblar om? Hissdörrarna öppnades och vi klev in, jag trodde ett tag att mannen skulle följa med hela vägen upp men det gjorde han inte. Harry tackade så mycket och mannen gav mig en puss på kinden innan han lät oss åka upp till våran våning.
- What was that about? Sa jag medans jag gav honom en frågande blick. Harry log och sa
- nothing.. jag suckade högt och sa samma sak som jag hade sagt innan.
- As i told you before… you’re a terrible liar… Harrys skratt ekade genom hissens väggar. Vi kom upp till våran våning och började att gå mot vårat hotellrum. Vi klev in i rummet och jag beslöt mig direkt att gå in till badrummet för att ta mig en kall dusch. Jag tog tag om den sexiga nattklänningen som var svart och var gjord i spets. Harry hade inte märkt att jag hade tagit klädesplagget i handen så jag tog mitt till fälle att springa in till badrummet. Fick en chock över hur stort badrummet egentligen är. Jag gick långsamt fram till det hjärtformade bubbelbadet som hade rosenblad vid sidan om.. huh, vi hade verkligen fått kärleks sviten.

Harrys perspektiv
Now I got my chance. I took al of the candle light that Casin had given me. That’s right, the man at the check-in desk. He’s so nice, even if he was a big fan of one direction he would do anything for me and Emma this weekend. He told me that. I started to put the candle on the floor against the walls. I also put some candles on the tables and.. well just say a bit of every where. I began to run through entire room.
- Where the fuck did I put the lighter?! The water from the shower was heard through the toilet door. I need to find the lighter! The panic rose inside me. I slipped and fell on the floor, why me?
- Haz, you ok out there? Emma heard my fall. My mind just stopped for a minute or two, did she just, No way.. she called me haz… the first time actually.. the lads only calls me that, shorter name of hazza.
- Umh, Harry? I shook my head.
- Yeah, I-I’m fine! I yell. Continuing to run al over the place to find the damn lighter!  I went to the kitchen and i finally find it! Quickly i lit al of the candles, before emma comes out from the bathroom. All i wanted to do are to make her feel special, especially on her birthday, that’s when she should be in center, she should get all of the attention. She’s so beautiful, Emma should be treated like a queen all the time. I love her so much and I wanted to prove for her that she’s my everything and how she should be treated. I put some slow music on and I went to the bathroom. I slowly oppened the door and I lost my breath…

Emmas perspektiv
Jag stod framför den gigantiska spegeln som fanns inne i badrummet och inspekterade mig själv. Var lexy tvungen att packa ner dessa typer av klädesplagg? Jag kan inte direkt sova naken… kan, kan jag väll men personligen tycker jag att det är obekvämt. Mitt lockiga hår som gick under bysten täckte inte för sugmärket tillräckligt. Min blick sjönk lägre ner mot mitt höftben. Ärret som är format till ett X syntes genom den svarta spets nattklänningen. Ögonen fastnade på det fula märket, det kommer aldrig att försvinna. Resten av mitt liv kommer jag att störa mig på det. Nattklänningen slutade precis under rumpan, åh! Av frustation försökte jag dra den längre ner men den gled upp igen.
- Hey.. jag hoppade till, trodde att jag skulle kissa på mig. Jag pustade ut av lättnad när jag såg Harry stå vid badrums karmen, precis vid öppningen.
- Don’t do that!… sa jag och lutade mig över handfatet. Han bet sin underläpp och spanade in mig från topp till tå.
- Do what? Sa han efter han kom tillbaka till verkligheten.
- to scare the fuck out of me! Jag mötte inte hans blick, utan jag hade ställt mig i samma position som innan. Det jag ser framför mig är en liten tjej, vid 11 års åldern. Hon stod bredvid mig, hennes blonda hår gick till axlarna och hennes vackra blåa ögon gnistrade till. I spegeln tog hon tag om min hand.. när jag vände blicken ner mot min högra hand la jag märke till att någon faktiskt hade tagit tag om min hand, fast denna handen var mycket större och bredare än min egna.
- Sorry.. hörde jag Harry säga medans han lämnade mjuka kyssar vid nacken. Han tog tag om min höft och fortsatte med det han höll på med. Han tog bort håret som täckte för en del utav sugmärket vid sidan av halsen. Försiktigt lämnade han små kyssar på märket. Vi mötte varandras blickar i spegeln. Hans hand strök över mitt ärr som jag hade på höftbenet. Jag tog tag om hans hand och suckade till.
- Emma, you’re the most beautiful girl i ever met. No matter what you think.. You don’t even realize how beautiful you really are... and that makes you even more beautiful. Jag vände mig om och mötte harry läppar. Han lyfte upp mig och satte mig på bänken, mina ben särade sig och han gick emellan dem. Mina händer hamnade på hans bröstkorg och jag insåg precis hur snabbt hans hjärta slog. Jag slutade att kyssa honom, Harry tittade frågandes på mig. Detta kan inte vara bra för hans hjärta, jag menar, det är väll inte bra att hjärtat slår så snabbt? Eller?

Min mobil började att ringa. Harry suckade och jag var tvungen att gå ut från badrummet för att svara. Jag stannade upp och fick en chock. Eiffeltornet lös upp från terrassen och alla stearinljus som var utspridda över hela rummet gjorde det till en mysig stämning. Mobilen fortsatte att ringa, men jag kunde inte röra på mig. Jag kände hur två stora händer omfamnade mig bakifrån. Några glädjetårar gled ner längs mina kinder. Bakgrundsmusiken gjorde allting perfekt. Jag fick en puss på huvudet från Harry. Nu slog det mig, hur kan jag vara så dum? Jag ska alltid vara så osäker och fråga om allting för att kolla om det verkligen stämmer. Dagen när Harry reste hem till England igen så sjönk mitt hjärta. Jag gick runt i skolan och var ledsen över att Harry inte fanns vid min sida. Jag trodde att vi skulle skiljas åt, trodde inte att vårat förhållande skulle hålla. Jag var inte ens säker på om jag verkligen älskade honom. Hur dum får jag egentligen vara? Jag är kär och jag är 100% säker att vårat förhållande kommer att kunna hålla. Jag älskar Harry. Jag har bara aldrig sagt det högt.
- Make love to me. Sa jag efter jag hade vänt mig om och mötte hans vackra gnistrande ögon.
                   
                   
Harry tog tag om mina händer och hade fört in oss i sovrummet. Jag tittade mig omkring och la märke till alla stearinljus som var utspridda. Hur har han orkat att göra detta? Det som jag var rädd över var att jag skulle ramla och välta något.. så kommer hela stället att börja brinna tack vare mig, vilket inte skulle förvåna mig för fem öre. Vi stod nu framför sängen. Harry började smeka mina kinder, hans kyssbara läppar mötte mina. Harry var försiktig, hans rörelser var mjuka. Jag har en stark känsla i kroppen att han aldrig skulle vilja skada mig, jag är ömtålig för honom. Mina händer tog tag om hans t-shirt. Jag drog upp den, över hans huvud och slängde iväg den. Utan att tänka mig för så slängde jag bara iväg den, som tur var träffade den inte något ljus. Jag fick tag på hans skärp, den var dock lite svårare att få upp. Medans vi kysste varandra kämpade jag med att få upp det jävla bältet. Harry tog över och började att klä av sig. Han stod nu i bara sina kalsonger, som i morse när jag fann honom. Jag bet mig om under läppen och spanade in hans magmuskler. Kinderna hettade till och Harry la märke till det. Han gick emot mig, förde ner mig försiktigt mot sängen. Våra läppar är som gjorda för varandra. Harry slickade på min underläpp för en tillåtelse att komma in. Jag nekade inte en sekund, utan jag öppnade munnen och lät hans tunga glida in. Mina händer grävdes ner bland hans lockar. Jag bet på hans underläpp och ett stön kom ifrån Harrys mun. Jag log för mig själv, innerst inne hatar jag när någon biter på mina läppar men jag har inget problem att göra det mot min partner. Vi rullade runt ett varv så jag hamnade över honom. Mina ben var på var sin sida om hans höft. Jag satte mig upp och Harrys händer tog tag om nattklänningen, drog upp den, över mitt huvud sedan slängde han den på golvet.

Vi var i våra underkläder. Harry gjorde att han hamnade över mig igen. Hans läppar lämnade mina och började att lämna blöta kyssar på mitt käkben, ner till mitt nyckelben. Rysningar gick genom hela kroppen, fjärilarna i magen existerade inte lägre. Dem måste ha exploderat.. Mina händer gled upp och ner från Harrys muskulösa rygg. Harry slutade med det han gjorde och mötte min blick. Jag såg upphetsningen i hans ögon, hans mörka rispiga röst började att låta efter hans tunga andetag.
- Are you sure about this? Allt hår i nacken reste sig. Gud, han är så sexig. Jag nickade som ett svar. Harry kunde se att jag var nervös, vadå.. jag har aldrig gjort detta innan så det är väll inte så konstigt? Harry tog bort håret som täckte för mitt ansikte. Jag möttes av en mjuk kyss. Hans händer gled under min rygg. Rätt som det var så knäpptes min bh upp. Harry lyckades att få av min bh medans vi höll på, hans hand sträckte ut mot nattduksbordet och plockade fram en kondom. Mina ögon spärrades upp, antagligen blev dem lika stora som två stycken golfbollar. Mitt hjärta slog i 300… om inte mer. Jag bet mig själv om läppen, nu händer det verkligen. Han tog av sig sina kalsonger, men lilla jag kunde inte sluta at titta upp på taket. Varför är jag så nervös för? Min bröst korg steg och sjönk riktigt snabbt. Två stora händer tog tag om mina höfter, sakta kände jag hur trosorna gled av från min kropp. Jag fick en mjuk kyss på mitt ärr innan jag möttes av ett par upphetsande ögon. Hans nakna kropp la sig på mig. Harry strök mig försiktigt på kinden med sina stora händer.
- It’s ok, I’ll be gentle. Våra läppar möttes. Jag låste fast mina händer runt hans nacke medans en av hans händer sjönk ner mellan oss. Han var nog på väg att göra det. Helt plötsligt så stönade han till, den var inte riktigt helt inne.. smärtan var obeskrivlig. Det var som att hela min kropp hade låst sig.
- You need to relax, emma. Jag försökte att göra det som Harry hade sagt. Jag försökte slappna av. Hans läppar kysste mig vid halsen. Jag slöt mina ögon och lät mina händer ligga ovanför mitt huvud. Harry gick hela vägen in, men min kropp stelnade till igen. Jag försökte slappna av, harry kysste mig mjukt och jag förstod att han försökte hjälpa mig att bli lugn. Harry hade inte rört på sig utan han var fortfarande i mig.
- Again.. Fick jag fram.
- But-.. jag avbröt honom.
- Do it again. Jag kan inte beskriva känslan. Harry gjorde som de som jag sa. Hans läppar hittade mina och lämnade mjuka kyssar medans vi höll på. Harry ljög inte, han var försiktig, jag kan inte förstå det själv, han älskar med mig. Just nu. Mina händer grävdes ner i hans lockar, det gick ett tag tills dem gled längst hans muskulösa rygg. Värmen hade stigit i rummet, vi kanske borde ha öppnat ett fönster och blåst ut alla ljus. Våra andetag var tunga, Harry stönade till.
- You like it slow? Jag kunde inte svara honom. Det var som att min röst hade förvunnit.

Harry började att stöna ut mitt namn. Vi mötte varandras blickar. Hans lockar hängde ner framför hans ansikte. Jag tog ett fast grepp om hans armar och gav ifrån ett stön.
- I L-Lo-ove you. Klämde Harry fram. Hörde jag precis rätt? Sa han precis att han älskade mig. En glädje tår gled längs min kind.
- Does it hurt? Frågade han. Jag tog upp mina händer mot hans ansikte och strök hans kinder försiktigt innan jag gav honom en långtradare. Harrys andetag blev allt snabbare och tyngre. Inte långt där efter så slutade han och gav ifrån ett långt och ett högljutt stön. Harry la all sin tyngd över mig, helt utmattad var han. Jag strök min hand genom hans lockiga hår.
- That was… 
- Yeah.. sa jag utan att låta honom prata klart. Allting blev tyst, för avbryta den tysta stämningen så öppnade jag min mun och sa det som jag har velat säga till honom ett bra tag nu.
- I love you too… Harry vände sin blick upp mot mig. Hans vackra leende spred sig på hans läppar vilket smittade av sig. Han kämpade sig upp de sista för att våra ansikten precis var framför varandra. Våra läppar möttes i en perfekt kyss. Vi kelade ett tag tills vi båda somnade som två små grisar.
Kapitel 51!
Vänta.......

GAAAAAAAAAAAAAAAAH! tack...
Jag måste erkänna att jag inte alls är så bra på att skriva sånt här.... haha gud vad frustrerande det är!
I alla fall här får ni kapitel 51! :D
ÄNTLIGEN!!! vad tycker ni? skriv en kommentar så gör ni mig väldigt glad :)
Stavfall kan finnas som vanligt... och jag hoppas att ni gillar detta kapitelet! 

puss och kram på er :) xx

Kommentarer
Postat av: filleeeeeeee

AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA AMANDA HERREGUD!!! OM JAG FÅR BESTÄMMA SÅ ÄR DETT KAPITLET SERIÖST DET BÄSTA!!! DU SKRIVER SÅ OTROLIGT BRA! MEN DETTA KAPITLET VAR SERIÖST NÅGOT EXTRA! HERREGUD, KOMMER INTE KUNNA SOVA NU! ÅH HJÄLP, JAG DÖR!!!! DU ANAR INTE HUR MYCKET JAG VILLE VARA EMMA NU.... FYFAN!!! DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!

2013-01-24 @ 22:41:05
Postat av: Anonym

HARRY, LET ME LOVE YOU!
AS BRA OCH JAG VILLE VERKLIGEN VARA EMMA NU NÄR JAG LÄSTE KAPITLET!! AS BRA, FORTSÄTT!!

2013-01-28 @ 15:45:37
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-31 @ 13:42:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0