Tears - Kapitel 47

Tidigare kapitel 46
- Hey, love!
- Harry I.... Någon tog tag om mina höfter och tog iväg min mobil från min hand.. Personen som var bakom mig pressade ner mig på marken och ställde sin ena fot på min rygg. Jag låg nu på ett smutsigt golv med en person som pressar ner sin tyngd över mig. 
- Hey there lover boy or should I say your lucky piece son of a shit! .. Martins röst gjorde så att jag stelna till... Även om jag redan var livrädd så gjorde denna situationen allt värre. 
- you're in London right now so... Emma's really lonely without you... But lucky as her.. She got me! And you can help her.. Have a nice evening, I'm going to have a lovely one.. So will Emma.. Hahaha!

Lexys perspektiv
Efter att ha spanat in mig själv framför spegeln ett tag så var jag redo att gå ut till Emma igen. Hatar tanken med att jag måste gå igenom folkmassan, genom dansgolvet, deras svettiga kroppar som trycks mot mig gör mig spy färdig. Min väska som låg på handfatet började att vibrera. Snabbt letade jag fram min mobil och tryckte på svara.
- Lexy.
- Lexy, you have to help Emma!! Harry skrek genom telefonen och pratade riktigt snabbt, jag hörde inte ett ord som hade kommit ut från hans mun.
- Harry slow down.. 
- why should I slow down when I know Emma need my help... But I can't protect her, because I'm in LONDON! 
- what are you talking about? Emma's with me, she's fine..
- No she's not! Emma called me for some seconds ago and then this guy took her phone... I know who he is! She needs your help Lex! Jag tog tag om min väska och sprang ut från badrummet. Genom folkmassan till platsen där jag hade lämnat henne. Snabbt tittade jag mig omkring men jag hittade henne inte. Harry var kvar i andra ändan av mobilen så jag la mobilen mot örat för att börja prata med honom igen. 
- she's not here! Paniken steg inom mig. Tänk om något hemskt händer henne, då skulle jag ha skuld känslor för resten av mitt liv. 
- you need to find her!! 
- NO SHIT HARRY!?
- I swear... If he's touch her.. I'm gonna kill him, I swear! 
- Harry I have to go but I'll call you when I have found her. Vi sa inte ens hejdå till varandra. Jag la på luren och började leta efter Emma. Det känns som att hon är mitt barn och jag är hennes mamma.... Mamman som precis hade tappat bort sitt egna älskade barn...
 
Harrys perspektiv
My gaze were stuck, right at my phone. 
- what did she say? Asked the interviewer. I couldn't move or in this case say a word. Louis who were sitting right next to me, gave me little punch in my right arm. 
- Harry?.. Slowly I turned my head at zayns direction and meet his sparkling brown eyes. 
- I-I-I.... I need to go... I went up from the chair and I almost feel, I had no balance. My knees were week.. It felt like I had a bomb inside my head. 
- are you ok Harry!? All of the boys came up to me, helped me. Louis and zayn held each of my arms.. Suddenly I started to scream, I really don't know why... I just did. 
 
Emmas perspektiv
Martin hade tagit upp mig till övervåningen och låst in oss i ett rum. Människorna runt omkring oss reagerade inte, dem var för fulla för att lägga märke till oss. Nu när vi är ensamma så kunde jag höra hur mitt hjärta slog. Min bröstkorg blev allt tyngre, jag kunde inte andas här inne. Det var som en bastu, riktigt varmt var det. Musiken dunkade genom väggarna, golvet vibrerade och man kunde höra all folkmassan som var utanför. Martin kom allt närmre och för varje steg han tog så bakade jag. Tillslut kunde jag inte gå längre. Jag blev fast, intryckt mot ett hörn. Han blev allt större ju närmre han kom, varför är de allra flesta killar så långa för? Martin tog tag om mina armar, försiktigt började han att smeka mig. Händerna gled från mina armbågar upp till nyckelbenet. Till käkbenet, upp till örat. Hans tummar gjorde små cirkelrörelser vid käkbenet precis under mitt öra. Allt hår på min hud reste sig, det pirrade till i magen. Det var en skön känsla. Mina ögon var slutna och jag försvann in i min egna lilla värld tillsammans med denna underbara känslan. En varm andedräkt flåste mig i nacken vilket fick mig att komma tillbaka till verkligheten. Martins händer gled innanför tröjan vid min svanskota. Hans naglar sjönk in i min hud, smärtan spred sig. Jag lämnade ifrån ett stön på grund av smärtan. Martins naglar sjönk allt djupare in vid min bakre höft. Han grävde ner sitt ansikte vid min nacke och lämnade våta kyssar. Helt plötsligt så kände jag hur min hud sögs upp, han hade börjat att suga på min hud. Mina händer gled upp mot hans bröst korg, med mina svaga armar så försökte jag putta iväg honom men han stod emot, jag är för svag. Martin hade nu tagit sina händer hela vägen upp till mitt bh band. Han tryckte mig närmre intill sig och började att suga allt hårdare. Av ren chock stelnade jag till när jag kände hur mitt bh band slets av, paniken steg inom mig. Mobilen i hans ficka började att vibrera. Ett djupt suck kom ifrån hans mun. Martins högra hand kom ut från min tröja med min bh i ett fast grepp. Han slängde iväg  min söndriga bh och tog upp den mobilen som vibrerade, det visade sig att det var min.. Med ett busigt leende la han mobilen mot sitt öra. Personligen blev jag nyfiken vem som nu hade ringt. Jag insåg precis att det rann svett ner från min panna. Jag ville inte visa mig svag inför honom..
Jag är stark. Han kommer inte få ner mig.. Jag måste bara vara lugn och följa med hans rörelser.. Sedan när jag får min chans så smiter jag härifrån. Jag hann inte reagera, hans läppar pressades mot mina och jag gav ifrån ett ljud.. Inte ett stön.. Utan det var mer luft som kom ur mig. För att spela med och för att han inte ska misstänka något så var jag tvungen att säga emot. 
- s-sluta... Martin började helt plötslig att stöna mot mina läppar. Hans vänstra hand hade nu tagit tag om mitt långa lockiga hår och började att dra. Jag var riktigt håröm så jag började att skrika av smärta. 
- SLUTA!! 
- oh Emma... Hans andetag var tunga
- Emma... You're so soft and I just want more... Oooh Emma. Jag vände blicken mot hans öra, mobilen var fortfarande där. Jag antog att Martin pratade med Harry eftersom han sa meningen på engelska. Tårarna började att rinna ner från mina kinder och jag snyftade till då och då. 
 - h-Harry... I-I  can take it.. Fick jag fram och hoppades på att han hörde det jag hade sagt. Martin reagerade på det och tog tag om min hals. Han klämde allt hårdare och hårdare för varje andetag han tog.
- don't say that fagots name... Or I'm gonna hurt you really badly darling. 
- c-cant breath.. T-to hot in here, I-I get no a-air.. 
- say that you want me... Fortsatte han att säga. Harrys röst hördes genom telefonen.
- Don't touch her i swear i'm going to kill you!!...your fucking cunt! Jag kunde höra att han var förtvivlad, arg och mest av allt så var han ledsen. Martin släppte taget om halsen och jag tog in världens största andetag. Min bröstkorg steg och sjönk riktigt snabbt, jag var andfådd. Mina fötter vek sig och jag föll ihop. Jag låg på marken och hostade kraftigt. 
- I'm serious.. If you don't leave Emma alone.. I'm gonna kill you..and most of all, i'm gonna hurt her, really badly. Brast Martin ut. Mitt hjärta stannade, det är en sak att göra mig illa men att skada någon som man verkligen bryr sig om, någon som står en nära.. Det får absolut inte hända på grund av mig, att jag är problemet till orsaken. Martin var så fokuserad att hota Harry så jag tog min chans att smita härifrån. Jag kröp längs väggen tills jag fann dörren. Det var som att min styrka hade försvunnit, jag kämpade mig upp på mina bara knän och försökte vira upp handtaget. Dörren gled sakta upp och jag föll ner på marken. Människorna som var utanför hade sina blickar riktade mot mig. 
- Lexy...min röst var svag och så hostade jag. 
- Lexy..! Någon tog tag om mina vrister. Jag vände mig snabbt om och mötte Martins svarta ögon som var fylld med hat/svartsjuka. Jag insåg att han pratade fortfarande i telefonen. 
- LÄMNA MIG IFRED! Skrek jag ut för att personerna omkring oss skulle reagera men det gjorde dem inte. Tårarna hade blivit till floder.
- LEXY, HJÄLP! SLUTA! Han började att dra in mig mot rummet igen men jag såg en skymt ifrån Lexy och några vakter som kom springandes. Lexy slängde sig på Martin. Både av dem rullade runt ett tag tills Lexy låg över honom. Min mobil hade nu hamnat hos mig.. Mina händer skakade och jag försökte få tag i mobilen. Jag förde upp den mot mitt ena öra, rösten var fortfarande svag och darrig. 
- H-ha-Harry..? 
- oh my god Emma! Are you ok?! Harrys röst sprack. Två vakter sprang förbi mig, till Lexy som hade kontroll över Martin. En annan vakt satte sig på huk bredvid mig och försökte hjälpa mig upp, mina ben vek ihop sig så han var tvungen att hålla i mig. 
- Emma!? Jag kunde höra hur hans oro steg . Tårarna rann fortfarande ner från mina kinder och min kropp darrade av rädsla. Jag tittade ner mot marken, såg hur tårarna föll ner mot marken som tillslut hade bildat en liten pöl.
- I-I'm s-scared h-harry... Min röst hade hackat upp sig. Jag var fortfarande i chock. Två armar kom om mig och jag kände värmen från personens kropp. Lukten från hennes parfym gjorde så att mina nerver lugnade ner sig en aning. I ett fast grepp höll Lexy om mig och gav mig en kyss på min panna. Hon tog mobilen ifrån mitt öra och började själv att prata med Harry.
- she's with me now, everything's fine. I'll call you later, have to take care of her. Bye
Lexy la på och då började jag att stor lipa. Hon shh:ade och försökte lugna ner mig. Vakten lyfte upp mig i hans kraftiga  armar och bar ut mig från klubben. Jag höll ett hårt grepp om hans svarta t-shirt. Vad hade nyss hänt? Jag kunde knappt tro det.. Allt jag vill, det ända som jag begär just nu... Är att få vara i Harrys varma, beskyddande famn. Att få känna hans lukt, få känna på dem perfekta mörka lockarna och att få se in i dem vackra gnistrande gröna ögonen. Hans charmiga leende som får mitt hjärta att smälta varje gång. 
Vart är min Harry någonstans när jag behöver honom som mest?
Här har ni kapitel 47 :) 
Inte jätte långt men det får duga.
Hoppas att ni gillar det! Släng in en kommentar och säg vad ni tycker :)
Det kan finnas stavfel men jag hoppas att det är ok. Är sjukt trött just nu, har tränar idag.. heh.. (någon behöver träna på sin kondition.. opsi..) men nu ska jag sova. 
Som sagt, hoppas att ni gillar det och skriv en kommentar (eller fler om ni vill) och berätta vad ni tycker! 
Puss på er :) xx

Kommentarer
Postat av: fille

du vet att jag älskar allt som du skriver! gosh jhffjhkhluuytfgh

2013-01-15 @ 20:43:31
Postat av: Malin

Bland det bästa jag läst! Helt serriöst, sträckläst alla kapitel på några timmar. Snälla jag ber dig skriv mer!!!! Detta är beroendeframkallande!!!
xx!

2013-01-17 @ 19:56:23
Postat av: Matthewfrauh

[url=https://www.sbobet7x.com/][u][b]live score sbobet[/b][/u][/url]
บริการดีมากครับ พนักงานพูดสุภาพมากๆ ประทับใจมากครับ ไม่เคยคิดจะเปลี่ยนเว็ปเลย มีปัญหาโทรได้ตลอด 24 ชั่วโมง ใช้บริการกับ sbobet7x มาได้สักพัก ไม่มีปัญหาอะไร โปรโมชั่นก็ได้จริง ขอบคุณมากครับ บริการดีครับ ทำรายการอะไรต่าง ๆ ก็รวดเร็ว ขอให้บริการดี ๆ แบบนี้ตลอดไปนะครับ
[url=https://www.sbobet7x.com/ทีเด็ด-sbobet/][u][b] เรตบอลต่างประเทศ[/b][/u][/url]
ประทับใจการฝากถอน บริการได้เร็วดี แม้จะเป็นช่วงเย็นๆ เห็นบอกว่าคนทำรายการเยอะก็ยังรอไม่เกิน 5 นาทีใช้บริการออนไลน์ผ่านหน้าเว็บไซต์ ทั้ง สมัครสมาชิก ฝากเงิน ถอนเงิน สะดวกดี ดีตรงไม่ต้องพูดคุยกับคน ผมชอบมาก มาสมัครแรกๆ ตอนแรกนึกว่าบบริการไม่ดี ไปไงไปมาบริการดีโครตครับ สอนผมตั้งแต่เล่นไม่เป็นและแทงบอลได้จนรวยทุกวันนี้
[url=https://www.sbobet7x.com/ผลบอลสด-sbobet/][u][b] ผลบอลวันนี้[/b][/u][/url] อัพเดตผลบอลสดๆ ทันเวลาทุกวัน ทุกลีก ไม่ต้องรอนานเหมือนเว็บอื่น มาตรฐานสากล
ดูบอลสด ดูบอลออนไลน์ ดูบอล warp football ลิ้งดูบอล warpfootball บอลสด บอลออนไลน์ ลิงค์ดูบอล ดบอลสด ดูบอลสด youtube ดูบอล ออนไลน์ ดูบอลออนไลน์ cth ดูฟุตบอลออนไลน์ ดูบอลออนไล preview football ลิ้งดูบอลสด ฟุตบอลออนไลน์ wrap football ลิ้งค์ดูบอลสด วาปฟุตบอล link ดูบอล ดูฟุตบอลสด ดูบอลผ่านเน็ต ถ่ายทอดสด ถ่ายทอดสดบอล ดูบอลสดออนไลน์ เว็บดูบอล ดูบอลสด วันนี้ ดูบอลออนไลน์ hd ดูบอลสด youtube มือถือ fดูบอลสด ดูบอลไทย วาร์ปฟุตบอล ดูบอลออนไลน์ฟรี ถ่ายทอดสดฟุตบอล วาปบอล ลิงดูบอล ดู บอล สด ดูบอล cth ดูบอลสด cth ลิ้งค์ดูบอล wap football fดูบอลออนไลน์
[url=https://www.sbobet7x.com/ดูบอลสดออนไลน์][b]ดูบอล[/b][/url]

2017-03-11 @ 23:28:38
Postat av: Staslvep

Типы Вагонка Киев
Вагонка киев – это высоко-качественная вагонка,
которая проходит строгий контроль качества.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка для сауны
Работники компании эко лес строго следят за производством вагонки Киев.
Большое значение при производстве вагонки Киев уделяется процессу сушки древесины на производстве.
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка липа
вагонка сосна
вагонка ольха

Не маловажным аспектом является процесс обработки древесины при поступлении на производство.
[url=https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev]вагонка сосна[/url]
Вагонка киев изготавливается из разных пород древесины, таких как вагонка киев ольха которая может быть как, с сучком,
который придает особую изюминку в интерьере помещений многие дизайнеры заказывают именно такую вагонку, так как запах древесины в помещении,
а именно ольхи, придает особый шарм помещению.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка киев сосна с сучкомТакже вагонка киев ольха может изготавливается из отборной древесины без сучков. Второй вариант изготовления вагонки киев из сосны эта вагонка имеет более смолянистую структуру и более выраженный запах сосны.
Вагонка киев сосна, также широко используется дизайнерами как отличное решение дизайна внутри помещений при том что вагонка киев сосна имеет более выраженный запах сосны. Вагонка киев сосна так же может, изготавливается как с сучком, так и из отборной древесины без сучка.
Третий вариант вагонки киев- это вагонка киев липа, которая имеет более мягкую структуру волокон, и очень проста в монтаже на стенах и потолках. Вагонка киев липа нашла свое широкое применение в отделе саун и широко используется в ассортименте все для саун, все для бани.
Наши специалисты компании ЭкоЛес проходят международное обучение по стандартам SETAM, за рубежом покупая любую продукцию в компании Эколес вы будете уверены, что приобрели экологически чистую продукцию, которая отвечает международным стандартам качества и прошла, абсолютна все экологические тесты и экспертизы.
При покупке древесины остерегайтесь не качественной продукции.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка липа
Вагонка – это пиломатериал идеально строганный, который сразу же применяется в декоре помещений как внутри так и снаружи строения.
Она представляет собой не толстую, определенного размера длинны и ширины. Вагонку изготавливают как из дешевых сортов древесины так и с дорогих.
Вагонка киев разделяется на сорта в зависимости от качества дерева и столярных работ.Низшим сортом является сучки на пиломатериале,
их количество и размеры, смолянистые выделение на древесине, наличие коры, присутствие гнили или отверстия от жуков, неровность, вмятины и т.д.
https://eco-les.club/news/vagonka
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]Вагонка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка киев[/url]
[url=https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev]вагонка для сауны[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка купить[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка цена[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка украина[/url]
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка

2017-07-21 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0