Tears - Kapitel 54

Tidigare kapitel 53
- What is it? Han gav mig en puss på kinden innan jag sa något som jag kanske inte borde ha sagt.
- Well, you have a red dot on your cheek. Right here.
- WHAT?! Han stoppade ner sitt ansikte undervattnet och tog sina händer för att gnugga bort det. När han kom upp igenom så slängde jag mig över honom. 
- Is it gone?! Jag svarade inte utan jag fortsatte att skratta.
- Emma seriously, is it gone?! 
- You didn’t have anything on your face! Harry suckade till och kramade om mig. Hans händer smekte min rygg undervattnet. Jag låste fast mina fötter runt hans midja och mina armar om hans hals. Mina händer lekte med hans hår som fanns vid nacken. 
- The only thing you have on your face are my lips. Jag började att kyssa honom lite var stans. Harry började att små skratta vilket fick mig att vilja explodera.  
- You’re crazy, love. 
- Yeah, crazy in love with you.


- Harry!!
- Emma!!
- Harry styles!
- Mr Styles!
- Emma!
Vi kämpade oss genom folkmassan som fanns utanför hotellet. Så mycket människor, jag får panik! Mitt hjärta slog i 150. Folk tog på mig för att försöka få mig att stanna men Harry höll ett fast grepp om mig och han försökte verkligen få ut oss härifrån. Vi har precis kommit ifrån vår lilla piknick och detta är vad man kommer tillbaka till? Det är som en hönsgård. Våra namn hördes, om och om igen. Detta var riktigt ovant, antagligen kommer det att bli svårt att vänja sig. 

- Really annoying creatures we got out side today.. Sa Harry efter vi hade klivit in i hotellrummet. Ett litet skratt kom ut från min mun. Jag slängde mig ner på soffan och gav ifrån mig världens största suck.
- Something wrong, love? Harry släppte taget om piknick korgen, sedan slängde han sig över mig. Hela jag sjönk in i soffan på grund av att han kom i en sådan fart. Harry begravde sitt ansikte vid min hals. Rysningar gick genom hela kroppen. Mina händer började slå honom lite löst för att försöka få bort honom.
- Harry… S-stop it!
- What? Han började andas tungt vid nacken. Hela min kropp stelna till och jag gav ifrån mig små pipiga ljud.
- Oh you mean this..? Harry fortsatte med att flåsa mig vid nacken, han gjorde att allt hår på min kropp reste sig. Jag kämpade med att få bort honom, men det gick inte. Harry är mycket starkare än vad jag är.
- H-HARRY… S-STOP! Mitt skratt ekade genom hela rummet, jag tror nog till och med att grannarna kunde höra det. Harrys ansikte hamnade nu ovanför mitt, hans charmiga leende och blicken i hans ögon fick mig att smälta. Jag bet mig själv på underläppen medans jag tittade honom djupt in i ögonen. Harry tog upp sin ena hand och tog bort en slinga som jag hade vid ansiktet. Han la den bakom örat sedan var han fokuserad på mig igen.
- You’re so… there’s even not a word to describe how beautiful you are Emma. Mina händer grävdes ner i hans hår som inte hade torkat. Vi tittade in i varandras ögon ett tag tills Harry bestämde sig för att gå och duscha. Han reste på sig och lämnade mig själv vid soffan.

Uttråkat tittar jag mig omkring tills jag känner hur min mobil börjar vibrera i fickan. Jag tog upp mobilen och när jag såg att det var Zayn som ringde så spred det sig ett leende på mina läppar. Jag svara.
- Heey Zayn!
- Hii babe!
- How’s everything in paris? Han gick rakt på sak.
- It’s so amazing! I really love this country it’s so…perfect. I can’t be more happier. I miss you tho..
- I’m glad to hear that you’re happy about this trip, well i miss you too emma.
Zayn, han är nog den killen som jag kan prata om allt med, han är som en bror för mig. Vi kommer riktigt bra överens, vi klickade från första början. Han har hjälp mig och gett mig råd om Harry bland annat. Samma sak har jag gjort för honom då. Vi kan prata om allt, mellan himmel och jord vilket är helt underbart. Tiden går alltid så snabbt när jag är med honom, det spelar ingen roll om vi pratar via telefon eller om vi är med varandra, tiden går alltid lika snabbt.
- Emma, there's something i have to tell you.
- Bring it on. Ett skratt hördes genom andra änden av mobilen. Hans skratt är helt makalöst, jag älskar det för på ett sätt så smittar det av sig.
- I kinda… emm.. han blev tyst.
- Zayn..? Jag höjde ögonbrynen och tittade mig själv omkring i rummet.
- Hello, are you there?
- Yeah, emmh… I kinda met perrie and we’ve talket about…stuff..
- What kind of stuff? Jag la en betoning på stuff. Efter uppbrottet mellan perrie så har han varit nere. Zayn har inte riktigt varit sig själv. Jag och Zayn har pratat väldigt mycket om perrie, vad han tycker, vad han borde göra eller inte o.s.v. Denna killen är helt förkrossad över uppbrottet. Zayn älskade henne verkligen. Det ända jag vill är att han inte ska bli sårad igen, det skulle jag aldrig klara av.
- We’re together again! Jag kunde höra hans glädje genom mobilen men ändå lite nervositet. Han vet vad jag tycker. Men om han är lycklig, då är det bra för mig.
- Remember, I’m happy if you’re happy. I just don’t want you to get hurt again, you know?
- yeh.

Vi hade säkert pratat i minst 30 minuter. Harry var fortfarande inne i duschen. Jag sa till Zayn att jag var tvungen att lägga på, måste se hur det går för Harry. Efter vi hade lagt på, närmade jag mig dörren och jag kunde höra hur han sjöng där inne. Harry hade inte låst efter sig så jag öppnade dörren försiktigt och smög in. Som tur är att Harry fokuserad på något annat så han har inte lagt märke till mig. Ett leende spred sig på mina läppar och mitt hjärta sjönk en aning när jag hörde honom sjunga Let me love you. Jag började klä av mig. När jag var sprids språngandes naken så öppnade jag duschdörren, Harry hoppade till av rädsla och han råkade slå i sitt huvud i kranen.
- OH… DON’T DO THAT! Hans ansiktsuttryck var seriöst. Jag bet mig själv om läppen för att hålla tillbaka skrattet medan jag klev in i duschen. Utan ett ord sagt så förstod han vad jag ville. Harry närmade sig, la sina händer om min höft och tryckte mig närmre intill honom. Mina armar var om hans nacke, händerna lekte med hans blöta hår som hängde ner.
- Sorry.. Sa jag innan våra läppar möttes. Jag har aldrig känt något så desperat innan, mina händer sjönk till Harrys nakna bröst. Han såg gudalik ut. Solbränd, så muskulös och…min.

Det varma vattnet slogs på min kropp. Mitt hjärta pumpades för fullt. Våra läppar pressades mot varandra där varm luft drevs ut. Från fina rörelser som mjuka kyssar och några smekningar till tuffare och mer passionerat. Leendet han visade var underbart, ögonen gnistrande ner på mig. Grova händer gled upp längst mina lår. Jag kände att det var Harry som hade kontrollen. Jag hade inte helt förstått hur min kropp hade reagerat tills ett stön kom ut från mig.
- I want you so badly. Stönade han till. Mina fingrar hade tätt lindat in hans hår, Harry försökte pressa mig närmare mot hans svullna läppar.
- Patience. Harry tog bort sina händer och lugnade ner sig. Även om hela min kropp egentligen vill bara hoppa på honom just nu, så gick det inte.

- Let’s cook some food! Skrek jag nästan efter vi hade klivit ut från duschen. Harry små skrattade för sig själv. Jag tog tag om en vit handduk och virade in mig. Mitt långa blöta hår hade jag lagt över på en och samma sida över axeln.
- Or should we order from room service? Jag vände mitt huvud mot Harrys håll. Jag kunde höra hur några vatten droppar från mitt hår hur dem föll ner mot golvet. Harry stod helt still, med en öppen mun. Hans vackra gröna ögon spanade in mig, nerifrån och upp.
- You look like a goddess. Mina kinder hettade till. Varför ger han mig såna kommentarer? Jag trodde verkligen att jag inte kunde bli mer generad, men jag hade fel. Jag tog bort handuken och knöt den runt halsen.
- W-what are you doing? Harry tittade förvånat på mig. Jag vet. Jag är knäpp.
- I’m super woman! Jag la min vänstra hand på min höft och den högra sträckte jag rakt ut i luften, med en knytnäve och började springa runt. Jag sprang in i köket, hallen, vardagsrummet sedan in i sovrummet. När jag hade kommit fram till sängen så vände jag mig om och såg Harry med en handduk virad om sin höft, lutandes mot dörrkarmen. Hans armar var i kors över sin bröstkorg och hans min sa allt. Jag vet att jag inte är normal.
- Heh. Jag tog ner min arm och knöt upp handduken. Harry tittade ner mot marken och skrattade högt.
- Just… Kiss me. Harry tittade på mig med ett leende som jag skulle kunna mörda för. Jag gick långsamt fram till honom. Höjde min högra hand och placerade den försiktigt på hans kind. Dock var han väldigt snabb, han tog tag om min höft och tryckte mig intill honom. Han böjde sig ner och våra läppar möttes i en mjuk kyss. Fjärilarna i magen började flyga runt igen. Med ett leende på mina läppar gav jag ifrån mig flera kyssar.

Vi hade nu bytt om och var nu i köket för att laga oxfilé med potatis och lite salad. Allting gick bra, vi jobbade som ett lag. Han lagade maten menads jag bara hjälpte till. Om han bad mig att hämta något så gjorde jag det. Harry är koken. Jag finna bara här för att ge honom saker och för att hålla honom sällskap. Ibland blev jag för fokuserad på honom, inspekterade varenda lila detalj på honom. Hur kan en människa se så bra ut? Hans bara överkropp fick mig på andra tankar ibland. Ja, lite dirty tankar men ändå. Hans rosa kyssbara läppar såg så lockande ut. Harrys armmuskler synders klart och tydligt när han rörde om i kastrullen. När jag hade kommit ner till hans V så stannade jag upp ett tag. Jag lutade mitt huvud på mina händer för att stödja mig. Jag bet mig hårt om läppen. Jag tycker verkligen att det är attraherande när killar har ett V.
- Do you like waht you see, love? Jag tittade chockat upp mot hans gröna ögon. Han väckte mig ifrån mina tankar, oschyst. Jag hade inte riktigt hört vad han hade sagt för att jag var så borta.
- W-what?
- You’re looking… Jag bet min själv om läppen.
- Yeah, what else should i do? Close my eyes? Harry började att små skratta vilket fick det att bubbla lite inom mig.
- I mean, You’re looking at my… private stuff. Jag tog upp mina händer i luften och försökte se oskyldig ut. Han gav ifrån sig ett skratt och jag blev generad. Gud så pinsamt att han la märke till det.
- It’s ok. Now it’s equal. Jag sänkte mina händer och höjde mina ögonbryn. Vad menar han med det? Vadå lika? Vänta … menar han…. Har han…
- Harry….
- Yes, Love?
- What do you mean with that… Harrys reaktion avslöjade honom.
- Emh.. I… Nothing.
- Oh don't you dare to lie to me Mr Styles.. Jag hoppade av från stolen och gick över till honom. Harry fokuserade sig på maten men jag stod bredvid och försökte få uppmärksamhet.
- HARRY!
- NO!
- YOU DIRTY BOY!
- OH WHO’S TALKING?!  Både jag och Harry log brett.
- Oh no you didn’t…. Jag sa det i en bitchig attityd fast lite mer lekfult medans jag la mina händer på min höft. Harry skrattade men han hade fortfarande blicken ner mot maten.
- I guess i did. Han vände blicken mot mig och blinkade med ena ögat. Jag lyfte mina händer mot hans hår och rufsade till det.
- HEY! Brast han ut.
- Don’t talk to me. Sa jag retsamt mot honom och försvann ut från köket.

Efter maten så ringde Harry till Louis för att höra hur dem har det. Jag bestämde mig för att gå ut till terassen för att få lite frisk luft. När jag satte mig ner på sten muren och inspekterade omgivningen så jag en konstig känsla i magen. Huvudet började att bulta. Jag föll ner, som tur var så föll jag bakåt. Dock slog jag i bakhuvudet. Det tog ett tag tills jag kom upp på fötter, jag fick kämpa mig upp. När mina ögon öppnades så befann jag mig på en stor motorväg fast, det var tomt. Inga bilar var i närheten. Jag tittade ner mot mina fötter och fick synd på att jag hade korta svarta shorts, svarta boots, svart skin jacka och en urringad vit linne. Mitt hår gick lite ner under axlarna, men… vänta. Något fick min uppmärksamhet. Jag vände mig om där ljudet kom från. Jag stelnade till när jag fick syn på Linus och hans killgäng, sittandes på deras mopeder. Vafan är det som händer? Killarna ropade på mig, mina fötter började att gå mot deras riktning men personligen vill jag bara gå åt andra hållet. Ett leende spred sig på mina läppar när jag kom fram till Linus. Resten av killarna hade tjejer bakom deras ryggar. Flickvänner eller Knullkompisar helt enkelt.
- Fick du tag på den älskling? Linus vände sig om och jag hoppade på. Jag nickade som ett svar och räckte fram min hand mot honom.
- Här, låt mig. Jag lyfte upp allt mitt lockiga hår för att Linus skulle kunna hjälpa mig att sätta halsbandet runt halsen. När han var klar så kysste han mig grovt. Alla andra klappade händerna och busvisslade. Vi är ju det populäraste paret i skolan men på ett sätt så förstår jag mig inte på det. Linus slutade och lutade sig lite mer framåt. Hans ansikte var nu vid mitt öra.
- Älskar dig. Sedan gav han mig en lång kyss. Jag besvarade honom inte utan jag bara log mot honom. Han vände sig om och startade sin moped. Alla andra killar gjorde desamma.
- Nu åker vi! Killarna skrek och tjejerna gav ifrån sig sina små ’’iii’’ medans de viftade sina händer i luften. Ugh. Jag kramade om Linus och lutade mitt huvud mot has skulderblad. Min blick sjönk och jag tog tag om halsbandet. ’’Forever’’ stod det. Det hettade till på mina kinder och jag kramade om honom allt hårdare. Linus är helt underbar.  Jag älsk… vänta. Vem är han? En lång kille med brunt lockigt hår stod mitt på vägen och han ropade efter mig.
- Emma? Please… några snyftningar hördes. Vad är det som händer?!

Jag öppnade ögonen försiktigt och såg mig omkring. Jag befann mig nu i sovrummet. Ett par stora händer tog tag om mig och tryckte mig intill hans nakna överkropp. Han kysste mig flera gånger på huvudet medans jag blev omfamnad som ett litet barn.
- H-How long w-were I-I gone? Fick jag fram. Harrys stora händer smekte nu mina kinder. Hans ögon glänste och jag kunde se hur ledsen han egentligen är, Harry försöker verkligen hålla in sina tårar. Han försöker vara stark och han lyckas rätt så bra. Harry bet sig själv på underläppen och tittade djupt in i mina ögon.
- Maybe an hour.
- W-what? Jag tog ett fast grepp om hans axlar.
- What’s happening to me… jag viskade nästan ut det.
- I don’t know. But I’m gonna take you to the hospital. Han strök sina händer försiktigt på mina kinder men jag reagerade direkt.
- No don't!


YEY KAPITEL 54 KOMMER NUUU! :D
Halloj allaihopa! Nu är det äntligen lov igen, gud vad skönt! Anyway...
Vad tycker ni om kapitlet? Skriv en kommentar ( Eller fler, *HOST* fillee ) Det gör mig alltid lika glad! :D 
Stavfel kan finnas som vanligt men jag hoppas att ni gillar det! 

btw.. det är väldigt mycket emmas perspektiv men det är bara för att det händer en hel del men henne just nu som ni kanske märker.. så ja. Det kommer antagligen inte bli så mycket Harrys perspektiv nu när dem är i paris, bara så att ni vet :)
puss och kram på er! xx


Kommentarer
Postat av: your bitch - din fiskfilé - din stalker - or whatever you wanna call me.... kanske fiskbullen?

HEY! Jag ville få med så mycket i mina kommentarer i förra kapitlet, heh...

MEN NU TILL MIN KOMMENTAR FÖR DETTA KAPITEL! GAHHHHHHHHH, YOU GOTTA BE KIDDIN' WITH ME!??!?!??!? SERIÖST!!!?!?!?!? NÄR DOM LÅG I SOFFAN SÅ DRÖMDE JAG ATT JAG VAR EMMA! JAG FICK RYSNINGAR!
I DUSCHEN - ÅÅÅHHHHHHHHH!
HAHAHAHAH OCH SEDAN KOM SUPERWOMAN SOM FICK MIG ATT TÄNKA PÅ DIG HAHAHAHAHAH DÖR!
OCH SEDAN DET DRAMATISKA - VAD HÄNDER, HERREGUD ÅÅÅHHHH

ALLLLTTTT ÄR SÅ JÄVLA BRA, OCH JA - CAPS LOCK ÄR NÖDVÄNDIGT FÖR MIN KOMMENTAR - HEHEHEHE ÅÅÅHH SLUTA SKRIVA SÅ BRA!!!!! HAR GÅSHUD ÅÅHHH MERA MERA MERA

2013-02-10 @ 20:56:29
Postat av: Anonym

Jag finner ina ord. Så bra.

2013-02-12 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0