Tears - Kapitel 52

Tidigare kapitel 51
Vi mötte varandras blickar. Hans lockar hängde ner framför hans ansikte. Jag tog ett fast grepp om hans armar och gav ifrån ett stön. 
- I L-Lo-ove you. Klämde Harry fram. Hörde jag precis rätt? Sa han precis att han älskade mig. En glädje tår gled längs min kind.
- Does it hurt? Frågade han. Jag tog upp mina händer mot hans ansikte och strök hans kinder försiktigt innan jag gav honom en långtradare. Harrys andetag blev allt snabbare och tyngre. Inte långt där efter så slutade han och gav ifrån ett långt och ett högljutt stön. Harry la all sin tyngd över mig, helt utmattad var han. Jag strök min hand genom hans lockiga hår. 
- That was… 
- Yeah.. sa jag utan att låta honom prata klart. Allting blev tyst, för avbryta den tysta stämningen så öppnade jag min mun och sa det som jag har velat säga till honom ett bra tag nu.
- I love you too… Harry vände sin blick upp mot mig. Hans vackra leende spred sig på hans läppar vilket smittade av sig. Han kämpade sig upp de sista för att våra ansikten precis var framför varandra. Våra läppar möttes i en perfekt kyss. Vi kelade ett tag tills vi båda somnade som två små grisar.

En varm andedräkt blåste mig i nacken. Hans små snarkningar fick mig att börja le. Harrys stora hand höll om min, våra fingrar var ihop flätade. Jag kunde känna hans nakna kropp mot min. Min blick hade fastnat på den vackra byggnaden utanför fönstret. Lukten från ny bakat baguette luktade över hela sovrummet. Fjärilarna i magen började att flyga runt igen när tanken om vad som hände igår. De tre små orden som kom ut från hans mun fick mina kinder att ändra färg. Jag kan se allting framför mig, hur våra läppar möttes om och om igen. Det är den typen av kyssar som jag aldrig kommer kunna berätta för mina vänner, de var kyssar som fick mig att inse att jag har aldrig varit lyckligare. Hans beröring gör mig alltid lika knä svag. När våra händer lekte med varandra, hans brinnande blickar, Harrys nakna kropp som låg över min och hur han försiktigt älskade med mig. Våra andetag var djupa, tunga. Det  Det är knappt att jag förstår detta själv. Ängels som omfamnar mig just nu, han är min. Våran kemi, den är svår att beskriva. Det ända som jag kan säga att orden blir korta när jag alltid försöker förklara för honom hur speciell han är för mig, men allt jag kan säga är, att min värld är full av leenden när jag alltid tänker på Harry. Mobilen började att ringa vilket väckte mig ur mina tankar. Jag sträckte mig till nattduksbordet för att få tag på mobilen, Harry höll ett fast grepp om mig så jag fick kämpa lite, tillslut fick jag tag på den.

Emma…
Godmorgon, väckte jag dig? 
Inte direkt… Lexys röst gjorde att jag fick lite hemlängtan. 
Blev du förvånad över allting? Hade du en bra födelsedag? Vad hände? Berätta! 
Jag blev jätteförvånad att jag hamnade i paris, men jag kan inte bli lyckligare nu när jag spenderar denna resan med Harry.. dock saknar jag dig. Harry började att röra på sig. Hans huvud hade hamnat över mig och ett cheeky leende spred sig på våra läppar. 
Lex on the phone? Hans mörka morgon röst fick mig att vilja slänga mig över honom, kyssa honom lite här och där. Jag nickade som svar.
HEY HARRY! Lexy skrek genom telefonen. 
Hii
what kind of present did you gave emma yesterday? 
oh, eem, she loved it. 
I asked what kind of present..? harry bet sig själv om läppen.
uum, a condom. jag slog mig själv på pannan, försökte hålla mig själv för skratt. 
ooh… i'm gonna, em, i'll, eeeh, bye! Lexy hade lagt på. 
really harry?
what? han böjde sig långsamt ner och mötte mina läppar i en mjuk kyss, precis som igår. Jag släppte mobilen på marken, låste fast mina händer om hans nacke och mina ben runt hans midja, just då. Vid det tillfället kom jag på att vi hade inga kläder på oss. Pinsamt låste jag upp mina ben igen, kinderna hade ändrat till färgen röd. 
why are you blushing? jag tittade ner mot våra kroppar sedan upp till hans vackra ögon som jag alltid drunknar i. 
come on, you didn't blush yesterday when we made love.. Försiktigt smekte han min kind och kysste mig. Han lämnade mina läppar och gick ner under hakan. Tillslut la han sig ner på rygg igen, jag beslöt mig för att lägga mig över honom. Mitt huvud låg på hans bröstkorg och jag kunde höra hur hans hjärta slår.

Harrys perspektiv
  
Hours went by and we finally decided to get up form the bed. Emma went into the bathroom and i went into the kitchen, starting with our breakfast. I searched in the different cabinets. Hmm, what can we eat today? pancakes, yeah that sounds good. I took out a frying pan and a bowl, started with the pancake batter. Emmas voice sounded of from the bathroom, she has an amazing voice. I'm so proud of her, Sony have found her and i know they want her. She's so good, really. I coulden’t help to listen. I poured the batter over the frying pan and started  to make the pancakes while i listened on emma. I finished and Emma had been quiet for a while now. 

- Emma, love? Are you alright in there? I went to the door and looked at it while I bit my under lip. 
em, harry.. Her low voice made me nervous. 
Yeah? I put my hands over my chest and waited for a answer. Few second later she said something but I didn’t hear it that well. 
What did you say emma? 
I need you to do something for me harry.. I raised my eyebrows.
Okay
I need you to go and by some tampons for me.. like now.  Wait, what? I stared at the door and my chocked face took over. Oh god. 
Can't you wait? The breakfast are ready. I put my hands at the door. Tried to open it but it were locked. 
I need it now, harry!
Why can’t you wait? A small annoyance rose inside me. Why now? Can’t she just wait? Oh why can girls be so… annoying some times? I gasped. 
You don’t understand harry. I bleed very much and I lose a lot of blood.. I can’t get out of here until I got a tampon. I gasped again. Girls. 
Ok, I’ll do it love. I’ll be right back, won’t be gone for so long. I guess I’ll just grab my wallet and put some clothes on, then leave… wohoo, lets by some tampons for my girl… yey.

Emmas perspektiv 
Jag kunde höra hur hans fotsteg försvann allt längre ifrån badrumsdörren sedan ut genom ytterdörren. Ibland hatar jag att vara tjej, varför måste vi få mensen för? Plus jag blöder väldigt mycket, Blä och mina humörsvängningar är inte alls roliga. Jag kan bli arg och irriterad över det lilla minsta. Tur att jag har harry som går och köper lite tamponger till mig, helt underbar är han. Som vanligt då. 

Väntan på att harry skulle komma tillbaka till hotellrummet kändes som evigheter. Vart har han tagit vägen någonstans? Jag hade inte lämnat badrummet, utan jag satt på toaletten som jag har gjort nu den senaste halvtimmen och bara väntat. Tillslut hörde jag en dörr smällas igen och Harrys röst lät lite irriterad fast ändå på ett lugnt sätt. Det knakade på dörren, jag vred upp låset. Hans hand gled in, jag sträckte på mig och tog tag om den lilla lådan som han höll i sin hand.
Thank you. Svarade jag honom kort.
No problem, hun. Han stängde efter sig och ett litet leende spred sig på mina läppar.

Jag kom ut från badrummet och fann Harry sitta vid bordet med frukosten på bordet. När jag hade satt mig framför honom så började vi att äta pannkakorna som Harry hade gjort. Det var en pinsam tystnad mellan oss vilket inte brukade hända så ofta mellan oss. När harry hade ätit klart, reste han på sig och lämnade tallriken i disken sedan fortsatte han vidare in till sovrummet. Lämnade han mig precis själv vid matbordet? Har jag gjort något fel? Vad är det som händer, åh jag orkar verkligen inte med bråk just nu! Jag gick in till köket och tog hand om disken med en sur min.  Varför ska killar vara så jobbiga ibland? Jag må ha pms men fyfan, det värkar som att Harry också har det. Frustrerat slängde jag mig över köks ön när jag var klar, mina händer var fortfarande blöta efter att ha gjort disken. Jag drog mina händer genom mitt hår och pustade ur världens största suck. Helt plötsligt så kändes det som att flera knivar började hugga mig i magen. Gud vad jag hatar detta! Med ett ryck satte jag mig upp, jag borde nog gå och lägga mig på soffan. Med raska steg gick jag över till soffan, slängde mig ner mot den. Det kändes som att hela världen explodera. Håller jag på att bli sjuk? Nej, det får absolut inte hända, inte nu när jag är i paris! Varför är soffan så hård för? Vad är detta för material, det sticks ju.. ok emma, ta det lugnt nu. En till suck kom ut från min mun. Plötsligt känner jag två stycken händer som börjar massera min rygg. Händerna gled ner mot svanskotan och jag lämnade ifrån ett stön, gud vad skönt. Jag lyfte på huvudet som hade sjunkit in i kudden och mötte harrys blick. Hans gröna ögon fick mig att le en aning även om hans blick var helt seriös. 
Where does it hurt love? Hans stora maskulina händer gled upp och ner från min rygg. Jag viste inte att harry kunde massera så bra. 
My stomach. 
Turn around then. Jag bet mig om läppen och gjorde det som Harry hade bett mig att göra. Det kändes som att min mage vände sig ut och in. När jag la mig på ryggen pustade jag ut, gud vad ont det gör. Varför ska vi tjejer få mens egentligen? Det gör bara ont och det är riktigt irriterade. Så onödigt enligt mig, jag vill inte ha det! Önskar verkligen att det kunde försvinna för gott. Harry lyfte upp det vita linnet som jag hade på mig. Försiktigt började han att göra små cirkelrörelser på min mage. Jag hade inte lagt märke till den nakna överkroppen tills nu. Hans armmuskler spände på sig då och då. Kan en människa verkligen vara så sexig? Helt otroligt. Harry satt just nu på sina bara knän med ett par gråa mjukisbyxor, bar överkropp och masserade min mage. Min blick hade fastnat på honom, jag kunde se att Harry var fokuserad med det som han höll på med. Min lilla Harry. Smärtan i magen hade förvunnit, jag vet inte hur men jag har inte lika ont längre. Hur lyckades han med det? 
Harry, i’m fine now. Han hade fortfarande en seriös blick. 
I don’t want you to feel bad. Harry bet sig om sin underläpp, sakta böjde han sig ner och gav min mage en mjuk kyss. Han reste på sig och började gå mot köket. Jag kunde höra hur några påsar prasslade till då och då, vad är det han håller på med? Efter att ha suttit mig upp på soffan för att kunna se vad harry har för sig inne i köket så kommer han ut med tre olika skålar fyllda med godis, chips och chockad. Min mun var nu vid öppen, har jag hamnat i himmelen? Han la skålarna på bordet och tog sedan fram några filmer. 
Well when my sister and my mother had…you know, they ate food constantly. Always craving for sweets. I guess your doing the same so therefore i’ve decided that we will watch movies all day, however, we must take a short walk to get some fresh air. Harrys leende kom äntligen fram. Hur kan han vara så underbar? Med stora hundögon spanade jag in honom. Harry stoppade in filmen i dvd:n sedan satte slog han sig ned bredvid mig. När filmen hade börjat la han äntligen sin arm om mina axlar. Mitt huvud vilades mot hans axel, en mjuk kyss fick jag på huvudet. 
Or am I worng love? Hans hand strök mig försiktigt på min överarm. Gåshuden spred sig över min kropp. 
No certainly not, you readed me like an open book. Dirty Dancing hade startat och vi fokuserade oss nu på filmen. 

Under filmens gång så hade vi ändrat position. Harry hade lagt sig raklång på soffan medans jag låg på över honom, på hans nakna överkropp med mitt huvud vilandes på hans bröstkorg. Jag kunde höra hur hans lilla hjärta slog. Harrys högra hand hade han under sitt huvud och med sin vänstra strök han försiktigt över min rygg. När filmen tog slut bestämde vi oss för att ta den lilla promenaden nu så att vi kan slippa göra den senare, bättre nu än aldrig. Harry försvann in i sovrummet för att ta på sig en t-shit, jag var reda på klädd med ett vitt linne och ett par svarta mjukisbyxor. Eftersom vi bara ska ta en promenad så behöver vi inte klä upp oss, eller? Harry kom ut igen och jag kunde se i hans ögon hur trött han egentligen var. 
Lets go. Han tog tag om min hand, inte långt där efter så hade vi lämnat hotell rummet. Efter att vi har lämnat hotellet, blev vi förföljda av en hel del paparazzis. Ugh, kan dem inte bara låta oss vara ifred! Harry hade sin arm om min höft och tryckte mig intill honom, allt närmare för varje bild som togs utav oss två. En paparazzi kom fram till oss två, hindrade oss för att kunna fortsätta. Han räckte fram kameran till mig och jag tog emot den. Vad ska jag göra, vad är det han vill? Tillslut hade alla paparazzis omringat oss.
Emma can you take a photo of me and Harry together, please? Jag nickade som ett svar. Paparazzoerna ställde sig bredvid Harry, detta fick mig att börja skratta. Harry stod i mitten och runt om honom stod den 40+ gubbar som ville bli fotade tillsammans med honom. Jag lyfte kameran upp mot ögat och tryckte av. Försiktigt lämnade jag över den stora digital kameran till mannen som hade gett mig den innan. Han tackade så mycket vilket dem andra också gjorde, sedan lämnade dem oss ifred. Äntligen. När vi kom innan för dörren in till hotellrummet så pustade både jag och harry ut. Hans blick mötte min och ett busigt leende spred sig på hans läppar.  
Lets go to the bedroom. Han bet sig själv om läppen och sträckte ut sin hand för att jag skulle ta emot den. Jag log mot honom, sträckte ut min hand och vi flätade ihop våra fingrar medans vi gick in till sovrummet. När vi gick förbi soffan så såg det ut som att någon hade haft krig. En suck kom när jag insåg att godiset och även chokladen var slut. Vi kom fram till sängen, Harry slängde sig ner och kröp in under täcket. Han slog sin hand bredvid honom som en chest för att jag lägga mig bredvid honom. Han lyfte på täcket och jag kröp in. Till min förvåning så hade Harry redan tagit av sig sin t-shirt och sina mjukisbyxor. Han låg nu i sina kalsonger. Jag gav Harry en mjuk kyss, det kändes som evigheter även om det bara varade under några sekunder. Sedan la jag mitt huvud på hans bröstkorg, mitt huvud sjönk och steg beroende på hur jag låg. Han omfamnade mig och hans händer strök mig försiktigt på ryggen. Några små pussar fick jag då och då. Tiden gick riktigt snabbt. Tillslut somnade vi båda två efter att vi har myst i flera timmar.


Kapitel 52!
Gud, det har nästan tagit mig 30 min för att försöka lägga upp detta kapitlet.. det krånglade till sig... i alla fall, förlåt för att detta kapitlet kom ut lite sent, men jag har haft väldigt mycket i skolan just nu och jag har en del kvar. Plus som jag har sagt tidigare att jag jobbar och tränar vilket gör det lite svårare att få tid att skriva något men jag gör mitt bästa! :)
Som vanligt kan det finnas stavfel men jag hoppas att ni förstår det ändå :) Dock var inte detta kapitlet så långt och det kanske inte hände så mycket men men, det kan de inte alltid göra :) 
Vad tyckte ni om kapitlet? Hoppas att ni gillar det! xx

Och så vill jag bara säga att idag är det ingen vanlig dag, utan idag fyller en riktigt underbar tjej år! GRATTIS!
Hon är super, blir alltid lika glad när jag få se hennes vackra ansikte!
Hon har en jättefin Tumblr som jag följer, ni kan alltid kolla in på den -> ssweet-n-ssour 
Och så har hon en blogg också som ni kan alltid gå in och kolla på -> Felicias Blogg
Tyvärr så kommer jag inte kunna fira dig idag Felicia för att jag jobbar... ugh.
Men du får ha en helt underbar dag med massa fina presenter och goda tårtor! :D muuuuums!
Puss och kram på dig älsklingen! xx


Kommentarer
Postat av: Poopoo and The Pigs

hej. jag. är. kär. hejdå.
VARFÖR ALLTID SÅ FUCKING BRA????? NÖFF PÅ DIG

2013-02-05 @ 20:36:25
Postat av: Anonym

jag vill fisa ut min kärlek för att du ska fatta hur bra det är!!!!! //you know who

2013-02-07 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0