Information

Hej mina uderbara!

Vill bara säga att ni som har checkat in på bloggen varje dag, ni är guld värda! Jag har lite information till er vad som kommer hända nu framöver. Som ni kanske vet så uppdaterar jag inte alls så mycket men det beror på att saker och ting har hänt och som - Zayn Malik quotes: Life is like an rollercoaster.
Livet är som sagt inte alltid lätt och aa, har haft det lite jobbigt.

Men nu läget då: Det är så här att jag kommer att lägga upp det sita kapitlet (70) så snart som möjligt. Dock så kommer jag nog inte fortsätta att skriva - Här. Jag kommer låta novellen vara kvar och själva bloggen ifall jag får lust att börja skriva här igen.
Men: Jag och min kompis har börjat skriva tillsammans på wattpad! Vilket kommer att vara mycket mer enklare på grund av att vi är två och varför på wattpad? Jo för att vi skriver på engelska och där kan vem som helst gå in och läsa vilket låter mycket mer roligare, om ni förstår mig.
Det kommer vara ännu en Harry styles fanfiction som heter Utilized :)
Länk till utilized: ----> UTILIZED <---- 
 
 
Det allra sista kapitlet på tears kommer snart! :)
Take care, love you all! xx

Kommentarer
Postat av: Felicia

Allvarlig lägg upp de sista kapitlet, kan ju förfan inte sova! Puss

2013-08-23 @ 17:20:07
Postat av: Louise

Har väntat för länge nu! Snälla söta lägg upp de sista så ja kan få ett peace in My mind.. Puss

2013-08-26 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0