Tears - Kapitel 34

Tidigare kapitel 33
- Do you know how beautiful you are? La han till mellan kyssarna.
- I can’t get enough of your lips.. sa jag mellan kyssarna. Jag kände att Liam log och jag började att små skratta åt saken. Denna känslan… vad ska jag kalla det? Det kan omöjligt vara äkta kärlek.. inte på så kort tid.. eller?
Liam Payne… på några veckor så har du fått mig att falla för dig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harrys perspektiv
It’s finaly Friday and that means.. preformance. Today i have to do it, it’s a perfect chanse for me but what will the fans think? How will they react… Basicy it’s not their buissnes but still.. anyway me and the boys have rehearsed the hole morning for the preformance. It’s 14:30 and it starts 17:00, we got a lunchbreak. I sat in our room. We had a private room, on the door there was a note, it stod one direction. All I where thinking about is how she will take it… how the fans will react. Without notecing my legs where shaking. I got a text on my phone. It was from emma.. 

Emma: should I dress me up nicely .. or can I wear regular clothes. :) xx

Me: Haha what is regular clothes? Isn’t a dress a regular clothing ? ;) xx

Emma: But, you know what i mean… Im a more jeans and t-shirt girl .. not a dress with much makeup.. girl. Haha xx

Me: Hahaha! Yes, i know ;) Put something nice on xx

Emma: So you mean… I usually don’t whear nice clothes on? Is that what you're saying? :( xx

Me: No! Nonono! I dind’t say that.. I mean.. oh emma…

Emma: Im just kidding with ya! I know what you mean. See you later then ;) xx

Zayn camed in. He must have seen the nervousness in me. He sat next to me and gave me that speciall look.
- What? I said.
- Harry.. don’t lie to me. I know that you’re nervous. I can see that, it’s all over your face. I must admit that my heart beats faster now. I’ve told to them what i’m going to do. They thought that would be an great idéa but then aigan… the fans.
- It’s going to be fine harry, dont worry. He gave me a hug. Oh gosh, i needed one!
- Thanks Zayn. The door opened and rest of the boys camed in. Louis looked at me and shook his head.
- I love you Harry but…Don’t be a pussy… just saying. Niall gave me a bit of his food.
- Take this, it will help... a bit. Liam gave me a hug and told me that everything will be fine.
- Thanks guys… I love you all so much! Group hug?
- GROUP HUG!! Shouted louis. Just a few hours left.. soon it’s time do it..
Harry styles.. you can do it….I can do this!

Emmas perspektiv
Jag hade tagit på mig en vit tight klänning, lite lätt maskara och så fick det vara. Ett par svarta jeffrey campbells och utsläppt hår. Eleanor mår fortfarande inte så bra men hon ville följa med ändå. Hon hade på sig ett par jeans byxor och en snygg vanlig tröja över. Gud vad jag önskar att jag kunde få gå i det. Jag älskar jeans och t – shirtar. Om jag fick bestämma så hade jag levt i det men det går ju inte. Denna gången så ville harry att jag skulle vara lite mer uppkläd, varför det vet jag inte men varför inte. Lexy tog också på sig jeans och en snygg tröja över. Dem hade diskuterat om någonting innan men jag hörde inte riktigt vad dem hade pratat om. De vägrade att berätta för mig… Under hela dagen så har jag funderat och funderat på vad det är som alla håller hemligt för mig. Taxin kom, äntligen så är vi på väg för att se killarna uppträda.

Vi fick gå bakvägen. En man visade oss vart vi skulle gå, han följde oss hela vägen till våra platser i publiken. Jag skulle tydligen sitta på en speciell plats.. dem insisterade hela tiden. Vi satt på våra platser och det blev bara fler och fler i publiken. Tjejerna hade redan börjat skrika. Det fanns många skyltar, väldigt fina! Introt började och alla tjejer blev helt hysteriska. Killarna kom inspringandes och tjejen som var bredvid mig började gråta. Wow.. flera kameror och mobiler var i luften. Introt till I want började och alla tjejer började skrika ännu mer, harry började att sjunga.
- Give you this, give you that, Blow a kiss, take it back, If I look inside your brain, I would find lots of things Clothes, shoes, diamond rings, Stuff that's driving me insane… Killarna sjöng igenom flera låtar tills dem tog en liten paus.
- You’re increadible guys! Sa Liam.
- We love you all so much, if it were not for you guys we wouldn’t have never gotten so far, you are absolutely amazing! Sa louis och alla i publiken började skrika ännu mer. Jag trodde att mina öron skulle explodera. Killarna vände sig mot harry. Det är något som inte stämmer… han ser riktigt nervös ut. Han kliade sig själv i håret och började gå framåt.
- So basicly… I have this feeling and it’s making me crazy. I… I have never feelt in this way before. Han små skrattade för sig själv. Publiken skrek, de fattade inte vad han menade vilket jag inte heller gjorde. Vad håller han på med?
- Everytime im near och touch her… my heart starts to beat faster and faster... Publiken blev helt tyst. Om man skulle släppa en nål så skulle det höras. Mitt hjärta började slå fortare och fortare.
- I don’t know why. Just to look in those big and beautiful eyes.. it takes me to another world. Her smile is the most beautiful i ever seen. she makes me warm inside. She's always there, in my head and I can’t stop thinking about her. Huh.. this is just crazy… han tittade ut över publiken och letade efter något såg det ut som. Fansen är fortfarande tysta.
- I know you’re out there in the audience somewhere…or i hope so.. Tjejerna böjade att titta runt på varandra medans jag hade blicken framåt.
- It's like being at a bonfire every time I hug her. She gives me goosebumps. A shock go through my body when I held her hand for the first time. I want to make her happy, I want her to feel good. It can’t go one second when we're not together when I'm not worried about her, I need to know how she feels. Is she happy then I'm happy… Publiken aww:ade. En man kom förbi och ville att jag skulle följa med honom backstage. Jag ville inte släppa blicken från harry men jag var tydligen tvungen att följa med. När jag kom fram så kunde jag se harry från sidan. Han tittade fortfarande ut ur publiken. Resten av killarna hade satt sig på soffan. Harry vände sig åt mitt håll och såg mig. Han log med sitt charmiga leende men han såg fortfarande väldigt seriös ut.
- Emma… Everytime im near you… you takes my breath away. Där brast det för mig. Några tårar började rinna ner från mina kinder. Jag började springa ut, jag skulle till honom. Jag brydde mig inte om jag inte fick vara på scenen. Jag skulle vara hos honom!
- I don’t know what i should do to make you feel… han hann inte säga så mycket mer för då hade jag redan hunnit fram till honom. Utan att tveka så hoppade jag på honom. Den bästa kramen någon sin. Han snurrade runt mig några varv och satte sedan ner mig. Vi tittade in i varandras ögon men det tog inte långtid innan jag pressade mina läppar mot hans perfekta läppar. Jag hade mina armar om hans hals och han hade sina om min midja. Allting blev suddigt, det försvann. Det kändes som att jag försvann långt bort, bort i en annan värld. Jag svävade bland molnen. Det kändes som mina läppar höll på att brinna upp. Våra läppar var som magneter  som att vi hörde ihop. Vi var i lågor. Fjärilarna i min mage existerade inte längre, dem hade exploderat! Glädjen var så stor. Flera tårar rann ner från mina kinder, det var av ren lycka. Jag ville inte lämna honom, speciellt inte nu. Tiden stannade ett bra tag kändes det som. Någon lyfte bort mig, det var vakten.. han lyfte bort mig från scenen. Jag och Harry hade ögonkontakt under hela vägen när vakten lyfte bort mig. Det var som att jag var hypnotiserad eller något men Harry, jag har aldrig sätt honom så glad. Han har aldrig lett så stor innan. Min hörsel var borta, jag hörde ingenting men jag såg hur vaktens mun rörde på sig. Under stort sätt resten av kvällen tills deras uppträdande var klart så satt jag på satta stol och tittade in i väggen. Har fortfarande inte fattat att han fick mig att gå ut på en scen... fullt med människor. Jag kysste honom framför hans fans.. vad kommer dem att tycka om det? Heh.. jag har kysst harry. Åh dem läpparna. Är det konstigt om man vill ha mer av dem läpparna?

Någon puttade till mig på axeln och där stod eleanor och lexy. Dem log stort och hoppade lite upp och ner.
- YOU KISSED HIM! Sa eleanor
- FINALLY!! La lexy till. Dem drog in mig i en kram. Vi hörde ett par röster och dem kände vi väll igen. Bakom hörnan kom killarna fram. Liam sprang fram till Lexy och kysste henne.
- Gosh what i’ve missed those lips! Bakom honom stod harry och kollade. Vi fick ögonkontakt, båda av oss log väldigt stort. Han kom närmre till mig och viskade sen i mitt öra.
- Follow me. Harry började att gå bort, utan att tveka följde jag efter honom. Han gick en bit framför mig, denna vägen gick inte vi inte genom innan. Han tog någon hemlig korridor för att komma någonstans där inga fans kan störa. Harry öppnade tillslut en dörr och man kunde se hur solen sakta var på väg ner. Vi gick ut och kom fram till en stor ek. Harry började att klättra upp… vad håller denna killen på med?
- What are you doing?
- Just trust me.. come. Aja ok då. Men om jag ramlar så kommer jag säga att det var hans fel. Förvånat nog så ramlade jag aldrig ner, helt otroligt. Vi gick ut och satte oss på en tjock gren. Den såg ut att hålla.. annars så kommer vi att skada oss rejält.
- Look emma. Jag tittade ut över den lilla gräsplätten som var åt min högra sida. Helt magiskt. Man kunde se hur solen gled sakta ner. Bort bakom horisonten.
- Wow. It’s beautiful harry.
- so are you emma.. Jag vände mitt huvud sakta mot harry igen. Där satt han framför mig och log med sitt charmiga leende. Dem gröna ögonen glänste tack vara solens strålar. Han flyttade bort lite hår som var framför mitt aniskte.
- Emma… I would love to give us a try. I know how your reaction is.. between guys and stuff but i'm not like them. I would never hurt you. I don’t know what i should do to make you feel… jag var tvungen av avbryta honom.
- Harry… you don’t have to do anything… just be yourself, thats all. Don’t change.. because… i like this harry, very very much. Han sken upp i ett leende. Våra läppar närmade sig och mitt hjärta började att slå hårdare. En perfekt kyss, tiden stannade igen. Harry kramade om mina händer. Vi satt högt uppe i ett träd, våra fötter dinglade i luften och vi hade inget speciellt att stödja oss mot förutom den tjocka grenen som vi satt på. Det var som att man var i lågor, mina läppar brändes. Jag kunde inte få nog utav det. Jag vill bara ha mer. Denna kyssen var helt perfekt, precis som i en romantisk saga.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 34! FINALLY, THE FIRST KISS! Var det inte gulligt? :D 
Vad tycker ni? Hur tror ni fansen kommer att reagera? kommentera nu and make me happy! :) xx    


Kommentarer
Postat av: Elma

Gud så underbart!! Skitbra!! <3<3

2012-09-19 @ 00:16:53
Postat av: Klara

Åh, Äntligen!! Älskar det, keep going girl! :D<3

2012-09-19 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0