Tears - Kapitel 32

Tidigare kapitel 31
Vi skålade och drack upp det sedan var det bara att gå ut till dansgolvet igen. Det gick ett tag tills jag fick en knuff på ryggen. Jag vände mig om och insåg vem det var, great….
- Vad vill du!?... sa jag..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tittade på sara med en sur blick. Vad vill hon nu? Måste hon komma och förstöra kvällen. Varje gång jag ser henne så blir jag alltid så arg. Jag vill bara slå henne, det bruna ansiktet som var säkert täckt med 6 lager brunkräm om inte mer, bara genom att se det ansiktet så mår jag illa. Man behöver inte gilla folk men man ska ändå respektera dem. Sara har alltid mobbat mig, hon har aldrig gillat mig. Efter olyckan så lyckades hon att dra ner mitt självförtroende. Jag kom till botten, gränsen var nådd. Ilskan bubblade inom mig, jag knöt ihop mina händer och tog djupa andetag. Egentligen så vill jag plåga henne, hon ska lida… Jag vill att hon ska må lika dåligt som jag gjorde men… nej. Jag är en bättre människa. Istället så ska jag bara skita i henne och gå vidare. Vi behöver inte umgås med varandra, jag behöver inte ens se hennes ansikte igen om det är så.. men det är lite svårt om hon är efter mig hela tiden.. Hon log ett ondskefullt leende mot mig. Nea och Tiffany stod bakom, dem är hennes så kallade bästa vänner. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att dem bara umgås med sara för att hon är den populäraste i skolan än så länge men när hon försvinner från tronen så kommer resten av hennes ’’kompisar’’ också göra det. Sara kom lite närmre mot mig och hon gav mig en alvarlig blick sedan viskade hon i mitt öra. 

- Om du inte lämnar Harry så kommer något hemskt att hända. Du vet mycket väll att han är min… Låt min kille vara! Hon tog ett steg bakåt och skrattade åt mig.
- Jag trodde Linus var din kille…
- Emma, Om du skulle välja mellan Linus eller Harry… Klart att jag dumpar Linus! Jag suckade. Vilken bitch hon är, gud vad jag hatar henne. Helt otroligt att folk vill umgås med henne bara för att. Det hade jag aldrig gjort. Eleanor och Lexy kom fram till mig.
- Is something wrong? Sa eleanor och la sin hand på min axel. Sara reagerade direkt.
- Oh my god, Eleanor darling! Sara gick fram och gav eleanor en kram. Eleanor stod still och förstod ingenting. Hon gav mig en förvirrad blick när sara hade gett henne en kram. Jag rykte på axlarna som ett svar att jag inte heller förstod vad som hände.
- Who are you? Sa Eleanor när sara hade avslutat sin kram.
- Im Harrys girlfriend! Btw you and me are going to have so much fun together! We’re going to the mall… Eleanor avbröt henne.
- Sorry but… Im here with my lovely friends so, maybe another time. Bye Harrys girlfriend! Eleanor drog iväg mig och Lexy därifrån. Jag vände mig om och såg hur arg sara blev. IN YOUR FACE! Gud vilken skön känsla!
- Ok that girl, scared the shit out of me… She just gave me a hug and talked like we where really good friends.. and I don’t even know who she is… then she said she where Harrys girlfriend but i understand there are a lots of fans out there who would love to be a girlfriend of one direction.. but COME ON! I asked who she was.. coulden’t she just told me her name?!.. Eleanor verkade lite frustrerad. Jag och Lexy kramade om henne.
- Forget about her! We’re here to have fun, so now we’ll go out on the dance floor again and dance the hell out of ur selfs! Sa lexy och gav oss en var sin puss på kinden.
- You’re right! La Eleanor till och log med sitt söta leende. Tiden går väldigt snabbt när man har roligt. Jag, Lexy och Eleanor kom hem klockan 06:00 på morgonen. Vi slängde oss i Lexys säng och alla somnade direkt.

13:00 klev jag upp från sägen igen. Jag har bara sovit sju timmar. Eleanor och Lexy log och sov fortfarande. In till duschen för att göra mig fräsch och vakna till liv. När jag var klar bytte jag om till ett par jeans shorts och en kort randig magtröja. Jag slog på tv:n och bläddrade igenom alla kanalerna. Jag stannade upp när jag såg killarna live. Varför hade dem inte sagt att dem skulle vara med i en tv intervju?.. Dem zoomade in på deras ansikten.
- Hey guys! So lets introduce ourselves.
- Hi Im Niall.
- Im Zayn
- Im Louis
- Im Liam
- Im Harry and we are one direction! Jag sken upp i ett leende när jag fick syn på Harry. Hans leende gjorde så att fjärilarna i magen flög runt som idioter igen. Jag lutade mig bakåt mot soffan, detta kunde bli intressant.
- receipt of each country has been absolutely incredible… it was far from what we expected. Började Liam.
- All of our fan's been really incredible, it's been fun to get to travel around to different countries to visit them and so. Sa Louis glatt efter.
- Does it ever happen something crazy? Like you have to take back roads through the hotels?
- Ummh.. not really. Sa harry. Jag såg det på honom att han ljög. Det leendet säger allt.
- Zayn, there are rumors that you and Perrie broke up .. is it true? Jag spände mig. Zayn har inte riktigt varit på topp sen dem gjorde slut och han har alltid försökt att inte ta upp ämnet om perrie.
- Yes, it’s true. Zayn kollade ner mot marken.
- So you’re singel..? Jag tittade på program ledaren som att han var dum i huvudet. Vad tror han själv?
- yes i am. Niall som satt bredvid Zayn klappade honom lite lätt på ryggen. Program ledaren vände sig mot Liam.
- How about you, There is this girl… Le..Lex... Lexy! There are many pictures of you and her together. Holding hands and stuff.. Han gav Liam en blick som att Liam skulle fortsätta och förklara resten.
- Yeah. That’s true.
- Tell us, is she your girlfriend or not?
- We’re taking it slowly. Resten av killarna hurrade.
- But what happened to you and Danielle? Didn’t work out?
- Yeah and we thought that it would be an great idea to be friends.
- So Louis! What about you? Are you still together with eleanor? Jag vände mig om och såg att tjejerna hade vaknat. När dem insåg att killarna var på tvn så sprang dem till soffan. Lexy slängde sig över den. Lexy tog fjärrkontrollen och höjde volymen.
- Yes I am.
- So how do you think about that? Vilken fråga.
- It’s amazing. I love her. We have experienced so much together and I know we will experience more things together.
- Isn’t that cute people! Sa program ledaren och log sådär fint in i kameran.
- Niall.. han kom inte så långt innan Niall avbröt honom.
- I'm single and I can barely talk to a girl without it being a big headline..
- But he have his food so.. la Harry till och alla började att skratta.
- Harry who is this lovely girl? killarna vände sina huvuden mot den stora tv skärmen och där kom de upp bilder på mig och harry. Jag blev stel, vem kan ha tagit dem bilderna? Som jag minns det så har bara jag och harry varit ensamma när vi var med varandra. Vi såg riktigt kära ut på varje bild. Jag såg hur harry log mot bilderna och att han blev lite generad. Bild efter bild.. den sista bilden var från igår när vi kramades, innan jag skulle gå ut. Med den tighta röda klänningen. Jag tittar chockat på tvn och harry tittar ner mot sina händer.
- Nice dress she got there! Program ledaren tittar fortfarande på bilden och ler så där äckligt.
- So tell us Harry. Many girls out there are wondering who she is. Are you guys together? If not… Im here girl! Skämtade program ledaren, hoppas jag i alla fall. Harry skrattade osäkert, han visste inte vad han skulle säga. Hoppas att han har mobilen på! Jag tog upp min mobil och smsade till honom.
- Ehh… She is… Sen så plingade det till. Killarna tittade på harry och han drog fram sin mobil.
- Who could that be? Sa program ledarn.
- It’s from her, right?

Harrys perspektiv
Suddenly i got a message. It was from Emma. My heart started to beat faster. It stood...

Emma: Im watching harry. You can tell him, it’s ok. Don’t be nervous, you can do this! xx

This girl is making me crazy! We’re not together, what should i say to him? Liam pusched me on the shoulder so i would awnser on the question.
- Yes it was from her.
- Tell us about her Harry?
- Ok, Her name is Emma and in about some weeks she will turn 17 and no she’s not my girlfriend.. He stopped me.
- Wait, but on the pictures you guys seems so happy together. You look so in love. It’s all over your face man even now whe we are talking about her. I can't more than agree with him but i can’t tell that to the whole world, not yet.
I have to lie.
- We’re really good friends..
- So you don’t like her?
- I didn’t say that..
- So you like her? Oh harry! Why can't you just shut up! Now you have put yourself into a big mess. Luckly Louis started to talk.

- Vi elskar dig! Rest of the boys started to laught. They started to talk about sweden and what we think about the swedish fans and other swedish stuff. For me.. I where only sitting in the same chair, smiled and pretended to listen what they said. I really didn’t hear anything. All i where thinking about where Emma. Suddenly the program director said

- We'll be back with One Direction. Mitt namn är gustav och ni tittar på Fredags nyheter med Gustav.

Emmas perspektiv.
Jag hade fått ett sms ifrån harry när det hade blivit reklam.

Harry: I think that the program director thinks you're...hot.. he talks about how you look all the time.

Me: Haha! Well is that a positive thing or a negativ? Xx

Harry: I think positive, but i gotta go now, see you later? Xx

Me: Ok, sorry harry I promised to be with Lexy and Eleanor to day, tomorrow? Xx

Harry: we’ll have a performance tomorrow but you and rest of the girls can be backstage. xx

Me: Thats sounds great! See you then xx

Jag, Lexy och Eleanor gick ut på en promenad. Den friska luften, solen som sken på våra ansikten, fåglarna kvittrade allting var helt underbart. En underbar tid med två stycken underbara tjejer, livet kan inte bli bättre. Eleanor stannade upp och såg ut att inte må så bra. 

- Girls i really don’t wanna destroy the lovely time but i don’t feel so good. I think I’ll go to Louis and Harrys hotellroom. I’ll text you later.
- Oh thats not good but we will go with you. Sa jag och log mot henne.
- Are you sure? Hon tittade lite osäkert på oss.
- Of course we are! Vi tog varsin sida av eleanor i handen och så började vi att gå mot hotellet.

När vi hade lämnat av Eleanor så fortsatte jag och Lexy in mot stan. Vi skrattade och hade det jätteroligt. Allting var bra tills vi hörde skrikande tjejer. Mitt hjärta slog i 200, jag vände mig om och så den stora gruppen utav tjejer komma springandes mot oss. Jag och Lexy sprang, hur långt vet jag inte men det kändes riktigt långt. Vi sprang in någonstans men så klart var det en återvändsgränd.. Tjejerna kom närmre och närmre, vi hörde hur deras skrik blev allt högre och högre. Det fanns en skyllt där det stod ’’do not enter’’ men vi hade inget annat val. Lexy satte sig på huk och jag fick klättra över. Eftersom Lexy är riktigt duktig på att klättra så behövde inte hon min hjälp. Vi kom över på andra sidan och så gömde vi oss bakom soptunnorna som fanns där. Lexys mobil började att ringa, hon svarade eftersom det var Liam som ringde. Hon fick viska till honom.
- Hey babe… Na we are just hiding from i don’t know… a lots of girls! Yes we had to run away and now we don’t know where we are..
Lexy forsatte att prata med Liam medans jag kollade hur läget var. Jag gick bort från soptunnorna och gick runt lite för att veta var vi var någonstans. Just då ser jag 20 stycken motorcyklar och på dem så sitter det såna där farliga gubbar. Alla har tatueringar, väst, skägg och mustasch och alla var svart klädda. Dem hade också svarta solglasögon. Dem fick syn på mig och började att gå mot mig… Jag vände mig snabbt om och sprang till Lexy. Hon pratade fortfarande med Liam så jag fick lägga på luren. Hon skulle precis säga något men jag tryckte min hand mot hennes mun och bad henne att hålla tyst…
Detta kommer inte att sluta bra känner jag på mig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 32 people! :D Jag har spenderat hela min förmiddag åt att skriva detta kapitlet. Även om jag har lite läxor, jag ska iväg snart på frölunda matchen! Min minsta kusin ska vara ute på isen och åka runt i början så hela familjen ska gå. Nu vill jag ha lite extra många kommentarer! :D Vad tycker ni? Bra, dåligt? xx


Kommentarer
Postat av: Elma

OMG OMG OMG!!! Asbraaa! ♥♥

2012-09-13 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0