LWWY

Hej alla underbara! 
Ni kanske redan visste att LWWY har kommit ut idag! HAPPY FACE :D Jag dog långsamt genom att få se deras ansikten. Åh gud. Killarna har blivit 100000000 gånger sexigare om inte mer! och jag som trodde att det var omöjligt att bli sexigare men gud så fel jag hade! :o Eller? Det var liksom... sex faces.. they all have sex faces! Här har ni i alla fall musik videon ifall att ni inte har sätt den! Måste se den!
I videon... var det någon annan än bara jag som tyckte att det här.....

VAR SÅÅÅÅ ROLIGT? HAHAHAHA! Oohhh Harry ;))

Sen så har vi Zayn, HAHAHAHAHA! 
Helt underbar! Någon som ska kolla på Itunes Live när killarna uppträder? Ikväll klockan 22:00! Ladda ner ITunes festival london, där kan ni få se killarna uppträda live ikväll. :)

Angående nästa kapitel. Har inte kommit så långt men jag jobbar på det! Ha de bra så länge! xx 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0