Tears - Kapitel 36

Tidigare kapitel 35
Han tar en hår slinga bort från ansiktet..
Det knackade på dörren, mer än en gång. Zayn pustade ut och himlade med ögonen. Han reste på sig och gick fram för att öppna dörren. Vid dörröppningen, där stod harry med en oroligt blick.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zayns perspektiv
I opened the door, there he was. Standing right infront of me. Harry is so lucky, how can he always find those girls that i like. If it was me who meet emma at the frist place… maybe we would have been a couple. I can’t think of this.. Harry is like my brother and i can't hurt him. Emma, I have to be a good friend for her. I have to always be there, no matter what.
- Are you kidding with me? Harry looked first at me then to emma and back to me  again.
- What? I really didn’t understand what he meant. He rolled his eyes.
- This! He showed me his phone, the news. There were a lots of picures on me and emma.
’’Have emma chosed zayn over harry?’’
’’Emma cheats on harry!’’
’’Zany have taken harrys mistory girl!’’
’’Fiends or more?’’
I looked chocked on the phone.
- I… My heart’s telling me to not belive it… but my brain is still in chock.. he tells me.
- Harry I would never.. never hurt you. You’re my brother and brothers dont takes their girlfriends. We talked pretty low so emma couldn't hear us. I gave him a hug. Harry looked relifed. Emma were now standing behind me.
- Is someting wrong? She looks at us both. Harry bent down and kissed her cheek. I feelt the jelause inside my cheast.. So i went away from there.
- No.. but are you ready to go? I sat down at the couth and looked at them. They looked so happy, so in love. Im glad for them but… wait. No! Zayn, you can’t have feelings for emma. You guys can be like… really good friends. NOT MORE! Suddendly emma camed at me and gave me this wounderful hug.
- Bye zayn! And thanks again! Then she kissed me on the cheek. She went to harry and took his hand and then they went away.

Emmas Perspektiv 
Jag och harry hade hyrt ett par cyklar. Solen lös på mitt ansikte och det var vindstilla vilket ledde till att det blev för varmt. Harry cyklade bredvid mig och försökte att få ögonkontakt. Han tappade balansen lite då och då efter ett tag. Tillslut så cyklade jag ifrån honom och Harry började jaga mig. Vi cyklade genom stan, det var fullt med folk men vi brydde oss inte om det. Flera papparazzis hade sprungit efter oss men vi var mycket snabbare än dem så vi hann åka iväg utan att någon hann efter. Vi hade nog cyklat minst en mil, vi var i alla fall inte inne i stan längre utan någonstans i skogen. Harry hade stannat vid ett öppet fält. I väskorna som vi hade med oss fans det en duk och en massa mat. Harry ville att vi skulle ha en liten picknic tillsammans och det lät inte som en dum idé. Vi dukade fram allting och till sist så tog harry fram en systemkamera. Jag hatar att vara med på bilder, man ser alltid så ful ut. Ok inte dem andra personerna som är med på bilden utan nu pratar jag om mig själv! Ser alltid ut som ett träsktroll. Det är därför jag alltid gör grimaser, inte så seriösa bilder, det funkar. Jag spärrade upp ögonen och blicken gick mellan kameran och harry.
- Haha, don’t worry! These will not go out on the internet.. I only want to have these for some memories och så log han med sitt söta leende.
- So you cant remember this day insted? Jag satte armarna i kors och höjde ögonbrynen.
- Don’t give me that look! Who knows? Maybe when im a old man i’ll forget about everything and then i will see these pictures and.. POOFF I’ll remeber again! Haha!
- Ok then.. but i warn you… the camera maybe will… explose.. Harry började skratta, troligtvis åt mig.. Jag la mig ner på magen och började ta lite mat, min mage kurrade så högt så att man skulle tro att det kunde vara ett jordskalv. Ljudet från när kameran tar kort hördes, jag hade precis stoppat in två jordgubbar i munnen samtidigt.. utan att tänka på det så vände jag blicken mot honom och harry lyckades fota några idiotiska bilder på mig. Man såg hur Harry försökte hålla tillbaka sitt skratt.
- Ok.. this! Han visade mig bilden, gud… GUD NEJ!
- This is a keeper! När han hade lagt undan kameran så snodde jag den ifrån honom. Nu är det min tur att ta kort! Harry gjorde roliga grimaser, prefekt! Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen. Vi tog några bilder på oss tillsammans när vi såg ut som två idioter, helt underbart. Man ska inte vara perfekta och se så… fina ut tillsammans.. eller ok. Men fattar ni vad jag menar? Man måste få vara galen och se ut som ett mongo. Nu fick det bli en liten paus med kameran, maten kallnar.

Vi hade nu suttit ett tag och ätit. Harry hade tagit upp om vad han ska göra nu när han åker hem igen. Dem skulle tydligen ha någon slags intervju. När Harry började prata om vad han ska göra när han åker här ifrån… det gjorde ont. Jag kan inte ens tänka tanken hur tomt det kommer att kännas. Jag har Lexy men.. frågan är, kommer jag någonsin att träffa honom igen. Det kommer att vara jättesvårt att hålla ett distans förhållande, speciellt när man är tillsammans med en kändis. Tänk om Harry glömmer av mig? Om han hittar en annan… Jag skakade av mig detta, måste tänka positiva tankar. Jag ska göra mitt bästa för att få detta att fungera men det är upp till honom också. Harry väckte mig ifrån tankarna genom att spruta en massa grädde på mitt ansikte.
- Are you listening to me?! Jag kunde inte se något men på ett sätt så kunde jag se hur stort leende han har. Harry försöker att kväva sitt skratt men det gick inte så bra för honom. Ljudet från kameran hördes igen..
- HARRY! Jag hoppade framåt och hoppades på att han var framför mig. Jag tror att jag landade på honom för att han gav iväg ett sådant ljud när man får en smäll. Jag tog fram mina händer och försökte hitta hans ansikte, vilket jag gjorde tillslut.
- What are you DOING?! Jag tog tag om hans kinder och så närmade mitt ansikte till hans. Sakta men säkert så kletade jag ner hans ansikte också. Mitt ansikte åkte fram och tillbaka.
- No… hahaha… emma…. Stop it!
- Say you’re sorry and then… i dont know... but say you’re sorry!!!
- eeh ok, i’m sorry babe. Jag fick en kyss på kinden efteråt. Rodnaden spred sig, även om man inte kunde se det tack vare grädden så blev jag jättegenerad. Varför? Helt plötsligt så sa harry
- emma, do you hear that? Jag lyssnade noggrant efter något ljud… Våra blickar vände sig mot kameran som låg längre ifrån oss, det hade hakat upp sig. Jag flyttade på mig och gick fram till kameran. Stängde av den och satte på den igen. Jag tryckte på knappen och alla bilder kom upp, under hela den tiden som jag hade attackerat harry hade den tagit kort på oss två..
- Now you’ll have some memories for the rest of your life! Harry kom fram till mig och tog kameran, han log när han gick igenom bilderna. Harry stängde av kameran och tog ut sina armar, det var nog meningen att jag skulle göra de samma så att vi kunde kramas. Istället stod jag helt still och bara kollade in honom, detalj för detalj. Tillslut så kände jag ett par armar som kramade om mig. En riktigt stor och mysig kram. Lukten av hans parfym.. ååh! Jag blir typ hög av det eller något.. Jag önskar att man kunde trycka på en paus knapp så jag kunde få njuta av denna perfekta stunden.
Timmarna gick och solen var på väg ner. Denna dagen har gått riktigt snabbt! Jag hade frågat harry några gånger om vi kunde åka för att spendera lite tid hemma men harry vägrade att gå.
- colse your eyes emma. Jag tittade förvånat på honom.
- Why..?
- Just... close your eyes. Jag gjorde som harry sa även fast jag inte gillade det. Vad tänkte han göra nu? Jag hörde att han höll på med någonting, men vad?

http://www.youtube.com/watch?v=WDR1hFpgByk - Musik till texten!
Musiken började att spelas, ett vackert piano spelande. Jag hörde hur några fotsteg kom närmre och närmre, tillslut så kännde jag ett par armar som kramade om mig bakifrån. Något lutade sig på min axel, jag fick en kyss på halsen. En rysning gick igenom hela kroppen. Sakta rörde sig våra kroppar långsamt i takt med musiken.
- You can open your eyes now.. viskade han i mitt höra. Bara av att höra hans röst gjorde att jag fick gåshud över hela kroppen. Mina ögon öppnades, jag blev nästan tårögd. Runt om oss fanns det några tända ljus och en stereo där musiken kom från. Himmelen var från svart till lilla, rosa och sen röd. Stjärnorna lös starkt på himmelen där det var svart. Harry tog tag i min hand och snurrade runt mig tills vi hamnade ansikte mot ansikte. Jag la min händer om hans hals och han hade sina händer om min midja. Våra kroppar rörde sig sakta men säkert i takt till musiken. Ljuset från stearinljusen gjorde så att harry fick glimten i ögonen. Hans lockar kittlade mig i ansiktet, men det gjorde inte så mycket. Hur kan han vara så underbar? Fjärilarna i magen flög runt som idioter, jag som trodde att dem hade försvunnit efter våran kyss. Jag luade mitt huvud mot hans böstkorg. Harry tryckte mig närmre intill honom. Måste han åka hem, det kommer att vara så tomt utan honom. Harry började att kyssa mig mjukt. Hela världen skulle kunna börja brinna utan att vi skulle märka det. Jag kunde inte få nog utav honom, ville bara ha mer. Harry tog båda sina händer och la dem mot mina kinder. Försiktigt smekte han min kinder medans vi kysste varandra. Våra kroppar gick fortfarande i takt till musiken, men det var de ända som jag kunde höra. Det var som att jag och Harry hade försvunnit, långt långt bort härifrån. Att vi var dem ända personerna kvar. Jag kände hur harry log mot mina läppar. Jag tog bak huvudet bara någon millimeter.
- What is it? Jag öppnade mina ögon och märkte att Harry redan kollade på mig.
- Im just so glad that I meet you at the lake... otherwise we would never been here today. Han tog en slinga som var framför mitt ansikte och satte den bakom örat.
- Emma.. Han tittade mig djupt in i ögonen.
- What if.. i wouldn't have meet you? I can't ever imagine... jag strök min hand på hans kind.
- It feels so right to be with you. You are the best thing that ever happened to me.. en liten tår gled ner från harrys kind. 
- Oh harry.. Jag kysste honom mjukt och kramade om honom hårt. Han tryckte ner sitt ansikte vid mitt nyckelben. Han mumlade om något men jag hörde inte riktigt vad han sa.
- What? Harry försökte igen men ännu en gång, jag hörde inte riktigt vad han sa.
- Sorry, but i don't hear what you're saying..
- I just don't want to leave you! Harry tittade mig rakt in i ögonen. Från en tår blev dem bara allt mer, men älskling! Jag tårkade bårt tårarna som gled ner från han kinder.
- Hey.. hey.. schh. Look at me! Vi fick ögonkontakt med varandra igen.
- We will see each other again... I promise. While you're gone, im going to miss you so much but i promise.. i wont give up on us.. I will call you every day or text you... Jag kysste honom mjukt på läpparna. Harry log med sitt charmiga leende och kysste mig tillbaka, gud.. denna killen kan verkligen få mig på fall.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 36! Förlåt förlåt förlåt förlåt! men jag har verkligen jättemycket att göra! Det var inte ett bra kapitel, har inte haft någon inspiration just nu men jag hoppas att den duger i alla fall! :) 
(Eventuella stavfel skall ignoreras och med lite fantasi förstås) :)

  

Kommentarer
Postat av: din stalker

Allltsssåååå jag fullkomligt älskar din bloggggggg, jag är ett stort fan av dig som skriver XDXDXD jag stalkar varje dag<3333333333

puuuussss (L)(L)(L)(L)(L)(L)
/// xoxo filleponken

2012-10-13 @ 22:05:12
URL: http://feliciapalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0