Tears - Kapitel 40

Tidigare kapitel 39
Killarna hade somnat så vi tjejer gick in och gosade ner oss i den stora dubbelsängen. När jag var den enda som var vaken kvar så började jag att fundera mellan mig och Harry igen...
Kommer det att fungera?.... Är vi tillsammans eller inte?... Älskar jag honom?.. älskar han mig?. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi var nu framme vid flygplatsen. Jag, Lexy, Louis och Liam hade följt med för att säga hej då till Eleanor som skulle åka hem igen. Resten av killarna hade sagt hej då vid hotellet, dem skulle ha föjt med men Paul skulle ta dem någonstans. Liam och Louis hade tydligen redan gjort de som dem skulle göra. Vi gjorde alla en stor grupp kram.
- We’re gonna miss you! Sa lexy och alla vi anda mm:ade.
- You guys are the best! sa eleanor. Vi släppte taget om varandra och fick en var sin kram.
- Bye Liam
- Bye El…
- Bye Lexy!
- Bye Love! Sen var det min tur, då kunde jag inte hålla mig längre. Några tårar föll ner och Eleanor gjorde de samma.
- We’re gonna see each other aigan! Sa jag och Eleanor instämde, sedan fick jag världens största kram.
- God what i’m gonna miss everyone!.. Bye Emma.
- Bye beautiful, see you soon! Jag fick ett stort leende av henne. Sist men inte minst så var bara Louis kvar. Han tog henne i handen och gick bort mot gejtern. Jag såg hur dem båda var ledsna. Tänk att lämna den personen du älskar för ett tag.. hemskt. Problemet är att detta händer ganska ofta, fast det är ju klart att dem är lyckliga med den tiden som dem är med varandra. Louis gav henne en lång kram sedan en kyss som antagligen skulle räcka tills dem skulle träffas nästa gång. När Eleanor försvann så begav vi oss hemåt.

Jag och Lexy var nu hemma hos henne medans killarna hade åkt till sitt hotell. Skolan skulle börja imorgon efter att den hade varit stäng på grund av att taket hade gått sönder. I alla fall, jag vill inte gå tillbaka till skolan. Hur kommer alla att reagera? Kommer det som att bli som förr eller kommer jag att bli behandlad bättre nu på grund av att jag umgås med One Direction. Linus..Sara…Nea..Philip.. vad kommer dem att göra? Dagen gick väldigt snabbt, jag och Lexy hade bara legat på soffan och kollat på en massa filmer. Ingen av oss hade hört något ifrån killarna. Rätt som det var blev det kväll och sängen kallade på oss. Lexy somnade med en gång, efter ett tag så hade jag somnat.

Klockan ringde, dags att förbereda sig inför skolan. Jag öppnade garderoben och mina ögon fastnade direkt på en enkel blå klänning. Eftersom det inte var min så var jag tvungen att gå och fråga Lexy. När jag hade att mig vid sängkanten där hon log och sov fortfarande så började jag tveka lite. Borde jag få låta henne sova ett tag till eller inte. Försiktigt smekte jag hennes kind, hennes ögon öppnades sakta men säkert. När vi fick ögonkontakt med varandra så stönade hon till.
- Jag vet att jag inte är vacker på morgonen, du behöver inte på minna mig.. sa jag i en ’’normal ton’’. Då började hon skratta.
- Jag undrar bara om jag får låna denna klänningen. Hon tittar lite chockat på mig.
- Vad? Säger jag fundersamt
- Sen när använder du klänning? Förutom när du behöver vara uppklädd.. Jag biter mig om läppen och börjar fundera…
- Men det är klart att du får låna den. Hon vänder sig om och kryper ner under täcket. Nu när jag tänker efter så brukar jag nästan aldrig använda klänning men idag så känner jag för det. Efter att ha tagit en varm dusch, när klänningen satt på plats och när mina vita converse satt på så var jag klar. Det blev inget smink idag.  Lexy sminkade sig som vanligt och hon hade på sig korta shorts med en rosa blus till och sina svarta converse, alltid lika snygg. Ibland blir jag bara avis.

Klockan närmade sig 08:10 och vi var redan vid skolan. Eftersom jag och Lexy inte har våra skåp vid varandra eller samma lektioner så bestämde vi oss för att äta lunch tillsammans, om det nu gick. Vi gav varandra en kram sedan så gick vi åt ett var sitt håll. Jag kom till mitt skåp som var nerklottrad med vattenfast bläck. När jag öppnade skåpet så såg jag den blåa färgen som var kvar efter det Philip gjorde mot mig. Jag tog ut mina böcker och började gå mot min engelska lektion. Alla blickar som jag fick när jag gick igenom korridoren var så obehagliga. Om blickar kunde döda. Alla viskade tillvarandra när jag gick förbi. När jag kommer in i klassrummet så riktas alla blickar mot mig.. lektionen börjar inte förrän om 9 minuter.. ingen av dem brukar vara här i tid. En plats var ledig precis i mitten av klassrummet. Med ett osäkert självförtroende gick jag mellan alla för att komma till min plats. När läraren kom in och lektionen hade börjat så blev alla helt tysta men blickarna var fortfarande riktad mot mig.
- Godmorning class! Ingen sa något utan kollade fortfarande på mig.
- Is there something intresting about emma? Sa hon och några tjejer började skratta
- No miss… actually there is nothing intresting about her. Svarade Sara och gav mig världens ’’jag ska döda dig’’ blick.
- Why are you looking at her then? Jag tittade rakt fram mot tavlan men ändå kände jag hur allas blickar brändes mot min hud.
- För att… FÖR ATT! Utbrast Nea..
- För att vi alla hade glömt hur ful och fet hon var… Sa Philip. Alla började skratta, läran sa till dem att lägga av men det hjälpte inte för jag visste att dem skulle fortsätta. Längre in på lektionen så hade dem slutat att glo på mig men jag fick pappers bollar då och då på huvudet. Jag la ner mitt huvud på bordet och suckade högt.
- Fuck this shit.
- Excuase me?! Läran reagerade på det jag hade sagt.
- Emma you can leave this class room if you’re goin to say words like that! Jag slog händerna på borde och reste mig snabbt upp. Tog tag om mina böcker och sa tillräckligt högt för att läran skulle höra.
- Then Im out of there! Jag gick med raska steg och smällde dörren efter mig.

Skoldagen gick väldigt långsamt, jag hade inte träffat på Lexy under hela dagen. När jag tog upp min mobil så hade lexy skickat ett sms till mig.
’’ Hej älskling, Liam hämtade mig så jag åker hem till dem, ses sen xx’’
Jag suckade och packade ner allting i min väska. Utan för skolans dörrar så stod en massa tjejer i en stor cirkel och skrek. Vad är det som händer nu?
- Laides Laidies, take it easy! Hör jag en bekant röst säga. Jag ställer mig på tårna och ser att zayn håller på att bli mosad. Vad gör han här? Klart att sara står bredvid honom och klänger även Nea. Killarna i skolan är vid busshållplatsen och kollar avundsjukt på Zayn som får alla tjejers uppmärksamhet. Egentligen vill jag gå in och dra ut honom där ifrån, hjälpa honom. Min mobil vibrerar till, ett meddelande från Harry.
’’ Look over the street babe xx’’ Jag vände min blick över gatan som jag ska gå över. Där står harry med en röd ros. Tanken med att zayn behövde hjälp försvann. Jag började små springa mot Harry. Vi stod nu på varsin sida av trottoaren, eftersom det var en röd gubbe så kunde jag inte springa över till honom. Killarna från skolan tittade nu på oss två. Det blev grönt för oss och vi möttes upp i mitten av trottoaren. Jag hoppade upp i harrys famn, låste fast mina ben om hans midja och mina händer om hans hals. Han höll emot mig med en arm.
- Sorry for yesterday… i bought you a rose. Hans röst gjorde så att jag fick rysningar i kroppen. Han kysste mig på kinden och så hoppade jag ner igen. Vi tog tag om varandras händer och gick över trottoaren. Jag fick rosen och en kyss på kinden. En tjej började skrika riktigt högt, jag och harry vände oss mot skolan där alla tjejer var.. plus zayn. Alla tjejer vänder sina blickar mot mig och harry. Zayn hade lyckats att komma undan dem och sprang över till oss. Tjejerna var efter. Zayn blev inte överkörd men det kunde dem andra bli. Tjejerna omringade oss eller rättare sagt harry och zayn, jag blev undan puttad av sara.
- Girls.. we have to go. Tjejerna skrek rakt i deras ansikten och gav dem en massa papper, kramar och pussar på kinden. Jag bakade undan, när jag vände mig om såg jag Philip, Anton och Linus sittandes och kollade på mig. Vad vill dem? Har jag en fläck på rumpan eller vad? Det blev fler och fler tjejer, ändå var det Sara som stod vid harry och klängde. Några tjejer kom fram till mig.
- Hej, är det du som är tjejen som dejtar harry? Dem fem tjejerna stod praktiskt taget och studsade. Deras ögon var lika stora som golfbollar.
- Eh ja, det antar jag. Dem började fnittra.
- Herregud!
- Kan vi få ta ett foto med dig? Jag blev chockad, med mig? hur kommer det sig.
- Jag? Dumt sagt emma….
- Haha ja, dig. Vem annars? Alla av oss började små skratta åt saken.
- Förlåt tjejer men jag gillar inte att vara med på kort, men kanske någon annan gång. Tjejen med det svarta håret klev fram och gav mig en kram. Medans hon gav mig kramen så sa hon
- Det finns många idioter här i världen… men låt dem inte ta ner dig. Jag tycker att du är vacker och det finns många som tycker det, bry dig inte om allt hat för det förtjänar du inte. Jag besvarade kramen.
Ibland så kan jag glömma att det finns goda människor här i världen.

Efter ett tag så kom Zayn och Harry fram till mig, tjejgruppen hade minskat men killarna från skolan var kvar. Vi började gå, bort ifrån detta hemska istället. Vi kom fram till mitt ställe. Dit jag brukar gå för att tänka, sjunga m.m. Sjön som hade ett litet vattenfall. Jag började hastigt ta av mig alla kläder, tillslut när jag bara var i underkläder så hoppade jag i, vilket jag ångrade efteråt. Så kallt! Jag fick rysningar som gick genom hela kroppen. Efter ett litet tag började man att vänja sig vid de kalla vattnet. Harry och Zayn stod vid kanten och kollade chockat mot mig.
- What? Sa jag och simmade under vattenytan. När jag kom upp igen så hörde jag Zayn säga
- Are you crazy?!
- Yes i am but i know you guys like me anyway! När jag hade fått bort allt hår ifrån ansiktet så fick jag ögonkontakt med harry. Jag simmade närmre dem, det blev grundare och grundare tillslut så gick vattnet upp till mina knän. Deras blickar vandrade upp och ner över min kropp.
- Will you guys jump in or do i have to be a bad ass… jag satte mina händer på min höft och gav dem en alvarlig blick. Zayn reagerade och bakade undan medan harry kollade fortfarande in min kropp.
- Are you gonna join me? Jag skvätte lite vatten på honom så att han vaknade till liv.
- Oh no you didn’t! Sa harry i en tjej röst och gav mig ’’de onda ögat’’
- Babe, I just did it!
- Oh you’ll regret this girl! Han började med att knäppa upp sitt bälte, sakta. Pirret inom mig hade nu kommit till liv igen. Jag hoppade upp och ställde mig framför honom, vi tittade varandra djupt in i ögonen.
- Oh bringt it on lover boy… Byxorna åkte av och jag blev allt mer frustrerad. Jag ville ha honom här och nu men Zayn var här så det går inte.
- Im gonna kill you! La jag till innan jag skulle hoppa i vattnet igen för att göra världens kanonkula men harry tog tag om min hand och stoppade mig.
- Not if i kill you first! Han släppte taget om min hand, drog snabbt av sig tröjan.. *BAAM!* Mina ögon var nu officiellt döda… Hela jag dog. Jag bet mig själv i läppen, det var nästan som att jag skulle kunna börja dregla. Hans magmuskler… Jag stod helt still och kollade in hans mage.
- Told ya! Sa harry men min blick var fortfarande fast. Han lyfte upp mig och la mig över hans axlar.
- One…. Two… three!! *SPLASH*
När vi båda kom upp till ytan och fick ögonkontakt med varandra så sattes vattenkriget igång.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
40, 40, 40, 40, KAPITEL 40! :D 
So what do you guys think about this chapter? Skriv en kommentar så blir jag glad!
Jag har inte pallat läsa igenom men jag hopppas att ni har lite överseende med mina stavfel! ;)


Kommentarer
Postat av: din stalker (again)

tja tja, din stalker här igen, hoho fyfan vad tråkig jag är... Hahahah, nää men måste typ bara få ur mig detta; JAG FUCKING ÄLSKAR ALLT, FORTSÄTT SKRIV KVINNA INNAN DU DÖDAR MIG INNOMBORDS, FÖR JAG KAN INTE VÄNTA HUR LÄNGE SOM HELST!!! JAG VILL BARA LÄSA MER HELA TIDEN, JAG VILL INTE ATT DET TAR SLUT FÖR ATT DET ÄR SÅ BRA!! FÖRSTÅR DU HUR BRA JAG TYCKER ATT DET ÄR NU??? Seriously, I can't live without your blog! AHHHHHH, skjut mig så bra du skriver!!! Okej skjut mig inte för då kan jag inte fortsätta läsa och då dör jag fast än att jag är död och det går liksom inte ihop. Hehe, anyways skriv mer för som sagt jag har inget liv utan stalkar din blogg..!<33333333333

mohahahhaha
//yours truly fellifollepållesnårrepingpong

2012-11-14 @ 23:14:50
Postat av: Anonym

alltså skriv mer, plåga mig inte med ännu mera väntan....:( jag klarar inte mer helt seriöööst

2012-11-19 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0