Tears - Kapitel 13

Tidigare kapitel 12
Hörde jag precis rätt? Sa han att jag var vacker? Jag vände mig mot honom och han kollade rakt in i mina ögon. Vi sa inget på hela kvällen efteråt. Han hade tagit sin arm om mig så att jag hade kunnat luta mitt huvud på hans bröstkorg. Jag kände att mina ögon blev tyngre och rätt som det var så hade jag somnat.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bild 1: Harry Bild 2: Pancakes Bild 3: Emma och Harry som badar

Jag kände något på mitt ben. Snabbt ställde jag mig upp för att jag blev rädd. När jag hade tittat mig omkring så märkte jag att Harry inte var där. Hade han verkligen lämnat mig ensam här ute i skogen? Vilken gentleman... Jag började gå ner mot sjön. Brasan var fortfarande tänd men jag brydde mig inte om det. Jag tog av mig klänningen så att jag bara var i mina underkläder. Jag hade svarta spätts trosor och en bärs bh vilket inte skulle synas sen när jag klev upp ur vattnet. Jag dök i och vattnet var lite kallare idag. Att bada är det bästa som jag vet, det är som att jag var en fisk i mitt tidigare liv. När jag var undervattnet så hörde jag något ovan för men det störde inte mig. När jag kom upp igen så hörde jag en röst. 

- Hello there mermaid, already awake? Den rösten kände jag väll igen. Jag vände mig om och möttes Harrys blick.
- No don't you see? Im still sleeping.. Båda började skratta. Harry vände sin blick ner mot min klänning som låg på marken. Han vände blicken mot mig och han gav mig ett busigt leende.
- Harry! Don't even think about it!
- I already did! Harry tog tag om min klänning och började springa. Nej! Vafan! Jag kan ju inte gå upp och springa efter honom… Han slängde upp min klänning i trädet och så kom han tillbaka till mig.
- Now what Emma? Sa han och blinkade med ena ögat till mig. Jag simmade närmre honom och så skvätte jag lite vatten på honom.
- Hey! That wasen't nice of you! Sa han samtidig som han bakade undan.
- Really?!
- Haha i'm just joking with you. Han tog av sig sin tröja och mina ögon fastnade vid hans mage...Dem magmusklerna.. Han var perfekt! Harry såg vart mina ögon hade fastnat och han sa
- Like what you see? Jag började skratta.
- No Sa jag och dök igen. Jag älskar att retas. Det är ju klart att jag gillade vad jag såg men ni skulle ha sätt harrys min... Så värt! Jag kom upp igen med då var harry borta.
- Here i come!
Jag kände en stor våg som kom bakom mig. Jag vände mig om och där var Harry, jag kom på att han måste vara i sina kalsonger eller badar han med sina byxor på? Jag vände mig om igen och såg hans byxor ligga bredvid tröjan. Jag simmade snabbt upp och tog tag om hans byxor.
- Emma, NO! Jag såg att han började simma uppåt. Jag sprang iväg med hans byxor. Harry var efter mig och jag har aldrig haft det så roligt i hela mitt liv.
- Emma, stop! You are running to fast!
- catch me if you can Harry..
- well that will be a problem…!
Båda skrattade medans vi sprang runt i cirklar som små idioter. Tillslut så la jag mig ner på marken för att jag hade så ont i magen av allt skratt. Harry kom andfådd efter och la sig bredvid mig.
- well that was fun.. sa han samtidigt som han vred sig om. Jag vände mig om och mötte hans blick.
- Your eyes are really beautiful Emma
- So are yours Harry.. Det blev tyst ett tag tills jag ställde mig upp igen. Jag tog tag om hans byxor och så började jag att springa ännu en gång.
- Here we go agian sa han medans han var på väg upp för att jaga mig. Jag stannade framför sjön och så fick jag en knuff på ryggen, jag höll dock kvar hans byxor.
- NO! MY PANTS! Harry satte sig på sina knän och kollade ut på mig.
- Well that wasn't a good move Harry.
- I agree… jag hoppade upp bredvid honom och la min hand mot hans axel.
- Well you have to wait so your pants can dry or you have to go home without any pants.. it's your choise. Jag la byxorna på en sten så att dem skulle kunna torka. Harry satt kvar på sina knän framför sjön och han mumlade för sig själv. Detta var ett perfekt läge, ett läge för att bli blöt. Jag smög upp bakom honom och så puttade jag ner honom i vattnet. Det lätt som ett magplask vilket det inte var.
Han kom upp och sa
- Emma emma emma… Paybak is a bitch, do you know that?. Jag tittade på honom när han simmade upp mot land och när han väll var uppe så kom springandes emot mig. Han gjorde så att jag ramlade ner mot marken. Harry böjde sig ner och han började kittla mig. Jag var riktigt kittlig, vilket ledde till att jag fick svårt att andas.
- Hahaha…Harry…Stop… I cant breath!
- Only if you say something nice to me!
- Why should I?
- Ok then…
Han fortsatte att kittla mig och jag ville verkligen inte ge mig men jag kunde inte stå ut.
- OK, OK!! Your eyes is really beautiful and i like your curly hair… and i like your personality to. Han slutade att kittla mig och han såg riktigt nöjd ut.
- I wish i could say the same. Jag slog till honom lite lätt på axeln och så ställde jag mig upp.
- I were just joking with you…

Jag gick mot brasan som höll på att slockna. Harry kom emot mig och jag insåg att vi var fortfarande i våra underkläder vilket kändes lite konstigt. Han satte sig bredvid mig och han rufsade till sitt hår.
- Hey watch out! im sitting here…
- ooh i didn't notice that. Han la sin arm om mig igen och jag lutade mitt huvud på hans axel.
- where were you this morning Harry? Jag kollade upp i hans gröna ögon.
- Oh I almost forgot! Thank you for reminding me Emma! Ha gick snabbt åt en kassa påse. Han tog upp färdiga pannkakor.
- I were away because a bought breakfust to us. PANCAKES! Han lyfte upp pannkakorna mot sitt ansikte och han gav mig världens största smile. Han var helt underbar!
- Harry, you shoulden't have.. han avbröt mig med
- But i wanted to. Solen gjorde så att hans ögon sken upp. Mina knän blev svagare för varje gång jag kollade in i hans ögon.

Harry gjorde iordning frukosten som han hade köpt åt oss. Jag var på väg att hämta min klänning men jag märkte att den var borta.
- Harry where is my dress?
- In the tree, don't you remember?
- Yes i remember but it isn't there anymore. Harry gick iväg och jag letade efter mig klänning som var borta. Någon knackade på min rygg, jag vände mig om och där stod harry med sin tröja i handen.
- Here take this, i can go without my t-shirt.
- aww, thank you. Jag tog på mig den och det såg ut som att jag hade på mig en pyjamas tröja. Han började att gå mot brasan igen och jag hörde han säga
- Cute as usual.. Jag blev chockad. Han har gett mig lite många komplimanger nu.. Helt otroligt.
Han gjorde mig så.. helt på något sätt. Vem försöker jag lura.. Varför skulle han gilla mig för, han är den berömda Harry Styles och han kan få vem han vill + han dejtar ju Sara.. om det ens är sant.
- Are you coming Emma? Jag vaknade till liv och så skyndade jag mig till brasan, jag var vrålhungrig.
- I can do anything for food right now! Sa jag innan jag hög in.
- Haha you sounds like Naill now. Han tog en tugga och jag kollade frågandes på honom.
- Who’s Naill?
- Oh right.. Emh.. thats one of my bestfriends. Jag skrattade lite lätt
- Is it positive or negative?
- Haha well it depends but i guess it’s…positvie. Båda skrattade och tanken med att han och sara dejtar kunde inte försvinna, jag var tvungen att fråga helt enkelt.
- Are you dating a girl with name Sara?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
FÖRLÅT! Igår så hade jag inget internet... Idag så funkar det i alla fall! Så peppa peppa ta i träd att det inte försvinner igen! :) Kapitel 13 people! Det går ju bra mellan Emma och Harry nu.. eller vad säger ni? Vad tycker ni om kapitel 13 då? Kommentera nu! :))

Kommentarer
Postat av: Elma

OMG!! fortsätt!! helt otroligt!

2012-07-21 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0