Tears - Kapitel 11

Tidigar kapitel 10
Vi började gå mot Neas hus. Ibland så tutade några bilar åt oss och vi kunde inte rå för att skratta. Vi hade det jätteroligt på vägen till Nea det var nog en av dem roligaste stunderna i mitt liv. När vi var utanför huset så var partyt redan i full gång. 
- It’s time to parteeeey! Sa Lexy och hon tog tag i min hand och vi gick in.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Bild 1: Partyt     Bild 2: Hur Linus beter sig

Lexys perspektiv

Vi var på väg in i huset men precis utan för dörren så stannade Emma upp. Jag tittade förvånat på henne och hon vände sin blick ner mot marken.
Vad är det Emma?
Jag har inte varit på en fest sen 3 år tillbaka, tänk om jag gör fel eller tänk om alla fryser ut mig igen… 
Jag gick fram och gav henne en kram. Emma var speciell hon var inte som alla andra tjejer i skolan. Hon var sig själv och hon är jättevacker fast hon inte själv vet om det.
Emma du kommer att lysa upp hela stället där inne! Ingen kommer att frysa ut dig, det är över 100 personer som kommer hit. Många personer kommer inte ens från vår skola! Vadå att du kommer att göra fel? Emma, släpp los och ha roligt! Du blir ännu vackrare när du ler. Emma tog upp sitt huvud från min axel och ett leende formades på hennes läppar. 
Kom nu Lexy, nu ska vi röja hela huset!
Emma tog tag om mig hand och gick med raska steg in.
Wohoo! Så ska det se ut Emma!. Sa jag och vi båda började skratta. När vi kom in så var musiken på högsta volym och det fanns inte så mycket utrymme. Det var fullt med människor. Några killar gick förbi oss och de började busvissla. Jag såg hur Emma vände sin blick mot dem och hur hennes leende spred sig. När jag mötte hennes blick så började jag att skratta.
Haha vad skrattar du åt? Sa hon förvånat. 
- Hahaha… Du skulle ha sätt din min Emma! Har du aldrig blivit upp raggad förut eller? Sa jag och puttade till henne lite lätt på armen.
- Haha roligt, roligt. Jo det har jag men det var sen stenåldern…. 
Jag höjde mina ögonbryn för att försöka se seriös ut men båda brast ut i skratt. Vi bestämde oss för att ta en var sin drink innan vi går ut på dans golvet. 
En Margarita tack! Killen som gjorde drinkarna vände sig mot emma men hon såg ut ett frågetecken. 
och en pina colada! Sa jag rakt ut, Emma kollade frågandes på mig. 
Det är en väldigt go drink. Lita på mig Emma. Hon nickade till svars och efter en liten stund så kom drinkarna. Jag var tvungen att se emmas min ifall hon inte gillade drinken. Hon smakade och hon såg riktigt nöjd ut. Vi skålade och tillslut så hade vi druckit upp drinkarna. Emma tog tag om mig han och hon drog ut mig på dansgolvet. Det var fullt ös. Jag stannade upp och kollade in Emma, hon kunde dansa!
Wow, she got some moves! Sa jag tillräckligt högt för att hon skulle kunna höra mig.
Hon började skratta och hon sa
Du är inte så dum du heller! Vi tog tag om varandras händer och vi började dansa med varandra. Tillslut så stod det ett helt killgäng runt om oss och de visslade och några försökte dansa med oss. Någon kom bakom mig och började dansa med mig. jag vände mig om och mötte världens snyggaste kille, vem det vet jag inte men han såg riktigt bra ut! Hans bruna ögon var helt gudomliga. Jag tog tag om Emmas hand och drog henne tätt intill mig så jag kunde viska i hennes öra. 
Jag har hittat en skit snygg kille..
Hon vände sig blick mot honom och sedan på mig igen.
Jag ska bara gå iväg med honom en stund men jag hör av mig via mobilen så kolla lite då och då. Jag gav henne en puss på kinden och sedan vände jag mig om och möttes i den snygga killes blick. Jag viskade på engelska till honom för själv så tycker jag att det låter sexigare.
Lets get out of here. Han nickade och så gick vi iväg.

Emmas perspektiv:
Jag såg hur Lexy drog iväg killen. Han såg väldigt bra ut, fruktansvärt bra ut. Jag vände mig om och killarna stod kvar och spanade in mig. Jag började gå men jag märkte att dem gick efter. Jag gick igenom alla människor för att försöka bli av med dem, vilket fungerade. Jag tyckte att jag såg Linus sitta vid soffan som fanns bredvid baren. Där satt han och höll på med två tjejer. Dem satt och hånglade framför honom och man såg hur han riktigt njöt av det. Jag stod bara där och blev riktigt äcklad. Tjejerna slutade och de kollade in mig… Awkward. 
Vill du vara med bruden? Sa en av dem.
Ee, Nej tack. Jag ville bara prata med Linus.
Han var så koncentrerad på dem två tjejerna så han märkte inte ens att jag stod framför honom. 
- Linus, Kan vi prata? 
Varför ska jag prata med dig för?
Va? Jag blev riktigt förvånad. Vi hade suttit och pratat i flera timmar. Jag berättade för honom hur dåligt jag mår när jag är i skolan. Hur alla som fryser ut mig. 
Han tittade på mig och tillslut så sa han
Du är riktigt snygg ikväll.
Jag tittade förvånat på honom, skulle precis säga tack men han hann säga något före mig
- Jag trodde att du inte hade råd med en sån fin klänning.. erkänn att du har snattat den? Tjejerna som var vid honom började skratta. Jag kände hur tårarna ville komma fram men jag gjorde mitt bästa för att hålla dem undan. Utan att regera så gav jag honom en smäll på kinden och så gick jag snabbt därifrån. 

När jag var framme vid tjejtoaletten så satte jag mig ner på huk. Toaletterna var vid en small hall och det var nästan helt tomt här. Min mobil plingade till och på skärmen stod det lexy.
’’Hej! Ville bara veta om allt är bra med dig! Förlåt att jag stack iväg så där.. vill du att jag ska komma tillbaka? Xx’’
Jag ville inte förstöra hennes kväll så jag låter bli att berätta vad som hade hänt.
’’Heej! Allt är bara bra med lilla mig. Det är lugnt Lexy! Jag förstår dig, vem hade inte velat gå iväg med en sådan snygg kille? Stanna och ha det så kul! Ska ändå gå hem snart. Xx’’ Jag tryckte på skicka och så såg jag hur mycket klockan var 19:30.. tiden går ganska snabbt. Jag ställde mig upp och min mobil vibrerade igen.
’’ Tack Emma! Jag uppskattar det verkligen och som tack så kan du och jag ha en liten tjej kväll hemma hos mig? xx’’ 
’’Ja, det låter super! Måste gå nu ska träffa en kompis så jag hör av mig xx’’ 
Jag la ner mobilen igen och började gå mot utgången. När jag kom ut så var det solnedgång. Himlen var röd rosa, det kändes som att man var med i en saga. Jag hörde en massa röster och så märkte jag att de var dem killarna som hade följt mig inne på festen. De visslade efter mig för att få min uppmärksamhet men jag brydde mig inte om dem. Tillslut så sa en
Men jävla hora! Jag hörde hur någon började springa. Fotsteg kom närmre och närmre. Jag vände mig om och där stod en av killarna rakt framför mig. Han böjde sig ner och kysste mig. Jag puttade till honom och han tappade balansen. Dem andra killarna kom närmre och de hjälpte sin kompis upp. Jag hade tagit några steg bakåt och jag kände hur min kropp började skaka. Killarna var snabbt om mig igen, de tog på mina bröst och på min rumpa. En kille höll fast mig, en annan kysste mig medans han tog på mina bröts och den tredje smekte mig lite överallt. Jag kämpade emot men det gick inte alls bra. 3 killar mot en tjej.. Tårarna bara rann ner från mina kinder. Hans tunga som nästan sträckte ner sig i min hals, man fick lusten att börja spy och all den äckliga sprit smaken.. Jag hörde hur andfådda dem var. Någon stoppade in sina händer innan för min klänning och han grabbade tag om min rumpa. Jag slet mig loss men en av killarna hann ta tag om min klänning så den gick sönder. Jag sprang och dem var efter mig. Vinden som blåste mot mig vilket gjorde så att det blev svårare att springa. 

Jag kom till sjön och såg ingen Harry. Jag satte mig ner på mina knän för jag visste inte vad jag skulle göra. Jag hade ingen att gå till. Någon slängde sig över mig och började dra av mig klänningen. Jag skrek så högt som jag kunde till någon av dem andra killarna vände mig och stoppade jord inuti min mun. Mina ögon var fyllda med tårar så jag kunde knapp se något, det var suddigt men jag försökte blinka bort dem vilket inte gick så bra. Killarna hann inte komma så långt med min klänning innan sa något.
Vi turas om killar! Jag spärrade upp ögonen och fick ut 
Snälla, nej! Vad har jag gjort er?
Alla tre kollade på mig och han med det blonda håret började smeka min kind.
Du behöver inte vada rädd sötnos, vi ska bara ha lite roligt. Du har inte gjort något.. Du ser bara lockande ut. Jag blev riktigt äcklad. Sa han verkligen nyss att jag såg lockande ut, vilket kräk. Killen som stod ovanför mig ramlade om kull. Jag tittade åt sidan och där stod Harry. Hans blick vände sig ner mot mig och jag såg oron i hans ögon. Jag hade fortfarande tårar som rann ner från mina kinder. Harry lyfte upp mig i en kram, han tog sina händer på mina kinder och försökte torka bort tårarna. 
It’s will be alright Emma, im here now viskade han i mitt öra.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu får ni kapitel 11! Mitt internet här fungerar inte som det ska... jag har hållt på hela dan med att lägga upp detta kapitlet men precis när jag ska trycka på publicera så försvinner internetet igen... så om jag inte lägger upp ett kapitel någon dag så kan det bero på det..
Ojojoj nu hände det något!  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skitbra!!!! längtar tills nästa! GO HARRY! :DD

2012-07-18 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0