Uppdatering!

Hej! 
Angående uppadteringen....
Förlåt för en såå dålig uppdatering! Jag skriver nu väldigt fort här för att jag har så mycket att göra. Jag har fruktansvärt mycket, jobb, skolan, träning och den lilla fritid som jag har plus snart så är det jul! Som jag har längtat!! :D
..........
(MÅSTE KÖPA JULKLAPPAR!)...... 

Under jullovet så hade jag tänkt att lägga ut lite flera kapitlar eftersom jag inte har lagt upp så mycket nu..
Jag jobbar en dag i veckan (ibland två och det är under en helg), har matcher/träningar, Skola/ett antal läxor och den lilla tiden jag har med mina kompisar så ska jag försöka lägga upp ett kapitel i veckan. 

Måste fortsätta plugga nu...wohoo... Ha det bra så länge!

ps: ska försöka lägga upp ett kapitel på torsdag :) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0