Tears - Kapitel 44

Tidigare kapitel 43
Harry pustade ut, vände blicken mot mig och tittade mig djupt in i ögonen. Jag tror att jag kommer explodera... så närvös är jag. För tänk er, om jag är så dålig så kanske han aldrig vill ha mer, han kanske kommer att fråga någon annan och det vill jag ju inte. Jag kunde höra mitt egna hjärta slå, det började att slå allt snabbare och hårdare för varje sekund som gick. Tillslut så sa han.
- so amazing!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 Vilken lättnad. Mina händer fortsatte att massera harrys skuldeblad. Harry hade frågat om han kunde få massage vilket han fick men lexy hade skryttit om att jag var så bra på att massera det är därför jag är närvös. Jag var tvungen att vara bra plus att jag fick känna på hans bara rygg vilket inte är så dåligt. Jag satt över harry och fortsatte att massera honom, lite små stön kom då och då vilket fick mig att genera lite. Det såg ut som att han njöt väldigt mycket. Mina händer gled sakta från nacken ner till hans svanskota. Drog min naglar löst mot hans kropp, upp och ner, fram och tillbaka. Efter ett tag så hörde jag några snarkningar.. jag stannade upp för att se om han reagera.. hade han verkligen somnat? Jag böjde mig försiktigt framåt, japp han sov... men det kan han fet glömma, nu jävlar! Jag stäckte mig till nattduksborde för att kunna nå vattenflaskan som stod där. När jag fick tag om den så kände jag lite vibbar i kroppen, detta kommer antagligen inte sluta så bra.. men det är för lockande, kan inte motstå detta. Jag hällde det iskalla vattnet över honom och sprang ut från sovrummet. Snabbt slängde jag mig bakom soffan och försökte hålla mig för skratt. Allting blev knäpptyst. Några fotsteg hördes, dem kom närmre och närmre tills han stannade. 
came out came out wherever you are... Jag såg hans fötter under soffan. Harry började att röra sig mot mitt håll. Jag började att kryppa föriktigt mot andra hållet vid soffan för att han inte skulle hitta mig. Jag kände mig som en liten 5 åring som ska bli hittad av sin pappa.
I will find you emma.. Mitt hjärta började att slå snabbare och snabbare.
I wont hurt you... Det kanske inte var så smart att hälla vattnet över honom.. Harry hoppade upp på soffan och tittade mig rakt in i ögonen. Jag kände mig så oskyldig, där stod jag, på alla fyra i mina underkläder och gav honom puppy face. Harry gav mig en blandning mellan ett ondskefullt och ett busigt leende. Snabbt började jag att krypa därifrån men det gick snabbt innan harry var över mig. Hans kalla kropp gjorde så att jag fick gåshud. Jag kände hur hans aniskte grävde ner sig vid min nacke, varenda hårstrå på kroppen reste sig upp. 
Harry...stop it! 
- Why? 
I get chill all over my body when you're doing this... STOP IT! Harry slutade och började istället kyssa mig i nacken. Han hade inte så bra grepp om mig så jag smet undan. Snabbt var jag på mina fötter igen och började springa runt som en galen höna. 
Haha oh poor harry. You're not strong enought to hold down me? don't you have any mucels? HAHAHA! Harry som låg kvar på golvet var nu bakom mig. Blicken i hans ögon såg inte så tillfredställande ut. Harry tog hårt tag om mig och nästan slängde in mig mot väggen. Jag slog i mitt bakhuvud men smärtan försvan snabbt eftersom jag försökte förstå mig på vad han håller på att göra. Harry tryckte sig mot mig, det var som att hela min kropp höll på att sjunka in i väggen, hans höft var mot min. Harry lyfte upp mina armar över huvudet på mig och pressade dem mot väggen. Han närmade sig mot mitt öra, hans låga raspiga mörka röst och hans varma andedräkt som kittlades mot huden... 
You wanna say that again babe?

Hand i hand gick vi i genom tivolit. Harry hade köpt sokervadd till oss båda, det såg ut som två stora rosa måln. Folkmassan blev allt större, flera små barn sprang runt av lycka. Minnerna från när jag var liten började att väckas till liv. Jag minns hur glad jag alltid var när vi skulle gå och åka lite karuseller och äta en massa godis tills man nästan spyr. Jag och mina syskon var alltid så jobbiga, alla var envisa och ville ha allting på sitt sätt. Några kände ingen oss men dem kom aldrig fram till os vilket var skönt. Jag vill ha så mycket tid som möjligt med Harry nu innan han åker hem imorgon. Han hann äta upp sitt sockervadd medans jag hade komit halvägs. Vi slog oss ner vid en bänk för att njuta av stunden. Harry la sin arm om mig och drog mig närme intill honom. En lätt kyss mot tinningen fick jag innan han reste på sig. 
- I'll be right back! Snabbt försvann han iväg och några tjejer sprang efter honom.. Jag hann äta upp mitt sockervad och svara på några frågor som fansen ställde innan harry kom tillbaka. Han höll något bakom sin rygg..
- Harry, what do you have behind your back? Fansen stod minst 20 meter bort från oss, varför? brukar inte dem vilja.. ta på honom? vara vid honom? detta är bara skumt men skönt på ett sätt. Harry log mitt sitt charmiga leende mot mig, böjde sig ner och gav mig en kyss på kinden.
- Here babe. Han tog fram sin hand som han hade gömt bakom ryggen. Framför mig fanns nu en vacker röd ros. Jag tittade förvånat på honom, tog emot den vackra rosen och gav honom ett leende. Försiktigt närmade jag mig rosen för att lukta på den, helt ljuvligt.  
- yeah, i think that the rose smells really good and it looks really beautiful.. so it reminded me of you.
- So you're saying that i smell.. good? Harry började att rufsa till sitt hår.
- Emm, yeah...
- ... are you trying to give me a compliment harry? Han satte sig bredvid mig och hans kinder började att bli lite rödare. 
- yes.. but i guess.. that wasn't so good... it usually happen when i'm nervous. Jag vände mig mot honom och gav honom en alvarlig blick.
- Why are you nervous? Harry tittade ner mot marken och höll på med sina egna händer. Jag tog tag om hans händer och fick ögonkontakt med honom.
- I'm nervous for tomorrow, when we're going to take two saparates ways... when im leaving you... Hans ögon började att glänsa vilket ledde till att jag gjorde de samma.. Jag kramade om honom och jag kände hur några tårar föll ner mot min bröstkorg. 
- Harry, don't cry. We're going to see each other again, you know that. Hans stora händer tog ett fast grepp om mina höfter. Jag gav honom en lätt kyss på hans huvud och strök honom över ryggen. Helt plötslig kom jag på en idé. 
- Come with me, i have to show you something. Jag stälde mig upp och sträkte fram min hand, han tog tag om den och så började vi att gå. Efter en stund kom vi fram till bron som hade en älv under sig. På vägen hit så hade jag köpt en hänglås som hade ett rött hjärta på sig. Jag bad honom att öppna låset vilket han gjorde. Harry hade fattat min idé och började att göra resten. Han låste fast häng låset på en kedja sedan slängde han iväg nyckeln ner i älven. Hans blick var nu riktad mot mig, dem gröna ögonen fick mig att smälta inombords. Hans stora varma händer tog tag om min käke, tiden stanade. Det gjorde den varje gång. Våra läppar närmade sig varandra och tillslut så kändes det som fyrvärkirier sprängdes i luften. Fjärilarna flög runt som galningar, som vanligt. Försiktigt smekte han min kind och jag kände hur glädjen spred sig inom mig. Det räcker med att han bara nuddar mig så får jag gåshud. Sorgligt nog så var den tvungen att ta slut. Våra läppar skilldes ifrån varandra men bara några millimeter. Vi fick ögonkontakt och båda av oss fick stora leenden. Harry tog tag om min hand och så började vi att gå tillbaka.

Folkmassan hade blivit större. Några tjejer kom springandes efter oss och de skrek om att Harry borde gå upp på scenen och sjunga. Andra tjejer kom fram och frågade om hans autograf och om dem kunde få ta några foton med honom, som vanligt drog jag mig undan. När dem var klara så kom Harry fram och tog tag om min hand, vi trängde oss genom folkmassan. Tillslut kom vi fram till scenen. Harry log med sitt busiga leende och hoppade upp på scenen. Alla tjejer som var där märkte honom, han gick fram till mikrofonen. Vad håller han på med? 
- Hey guys! 
- HEEEY! Alla tjejer och några killar skrek samtidigt. Harry log med sitt absolut vackraste leende och började att rufsa till sitt hår. Tjejerna blev galna. 
- I'm here with my girlfriend,I know she loves to sing so... Mitt hjärta stannade. Säg inte det jag tror han kommer att säga..... 
- Emma, come up here so we can sing together, we have to do this before I'm leaving tomorrow darling.
Jag svalde hårt. Tjejerna som var runt om mig hade sina blickar fast mot mig, jag kände hur det brändes i ryggen av alla bitch blickar. Harry sträckte fram sin hand mot mig, folken klappade händerna i takt. Min puls började att slå allt snabbare. Ska jag gå upp eller inte? 
- come on babe! Sa han i mikrofonen och log med sitt busiga leende. Jag tog ett djupt andetag och tog ett fast grepp om Harrys hand och klev upp på scenen. Alla i publiken började att applådera. Harry gick till bandet som stod på scenen, helt själv stod jag längst fram. Jag kände hur allas blickar brändes mot min kropp. Harry kom fram med en extra mikrofon och gav den till mig. 
- are you ready babe? Han log mot mig.
- not really.....
- hey Emma.. Han tog tag om min haka och tvingade mig att kolla in i hans ögon.
- just look at me... Just me. Jag gjorde som han sa, kollade honom djupt in i ögonen. Musiken började att spela och jag kände igen låten mycket väl. 
- we're going to sing moves like jager by maroon 5! Sa han i mikrofonen. Det var dags att börja sjunga och Harry tog första steget. 
Just shoot for the stars, If it feels right, Then aim for my heart, If you feel like, And take me away, make it okay, I swear I'll behave..... Han levde verkligen in sig i musiken. Harry dansade runt och gjorde några snygga moves. Tjejerna skrek av hysteri. Harry kom fram och började att dansa vid mig. Han kollade mig djupt in i ögonen och jag såg hur han ville ta steget längre. 
You wanted control, So we waited, I put on a show, Now I make it, You say I'm a kid, My ego is big, I don't give a sh*t, And it goes like this... Lusten i mig steg så jag hoppade in här.
Take me by the tongue And I'll know you, Kiss me till you're drunk And I'll show you, You want the moves like jagger, I've got the moves like jagger, I've got the mooooooves... like Jagger. Jag tittade bara på Harry och dansade runt med honom. Det var som att ingen i publiken var där. Det vara bara jag och Harry, ingen annan. Vi började att sjunga tillsammans.
- I don't need child control you, Look into my eyes and I'll own you... Just då stod vi bara några millimeter ifrån varandra.. Jag slutade sjunga men Harry fortsatte... När låten tog sluts så ställde sig alla i publiken upp och applåderade. Just då vaknade jag till liv och min scen skräck kom fram igen, jag sprang av scenen, genom folkmassan och ut från tivolit. Jag fick smsa honom. "sorry about that, I'm out side and waiting on you xx" 
 
Kvällen kom snabbt. Vi låg nu inne i hotell rummet och kollade på videon när vi sjöng tillsammans tidigare idag.. den låg redan ute på youtube... Det var nästan redan uppe i 9 miljoner tittare. Jag satte mig på sängen med dem alla rosa ballongerna som harry hade köpt till mig på vägen hem. Harry stängde av och datorn och släkte ner allting. Imorgon...det är då harry tar flyget hem...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Här får ni kapitel 43! hoppas att ni gillar det! glömde att skriva det innan så jag skriver det nu, hoppas att alla har haft en riktigt bra jul med en massa god mat och fina paket! själv har jag haft en riktigt bra jul med familjen :) pappa fick en hundvalp i julklapp, gissa om han blev glad? :D snart är det ny år i alla fall.. :) 
förlåt för stavningen... 
kommentera vad ni tycker? :D ha de bra så länge xx

Kommentarer
Postat av: fille

speachless. enough said.


JUST KIDDING! Åherre min skapare! Lika bra som vanligt och vill at nästa kapitel kommer så man får läsa mer! Vill se hur allt blir när dom åker ochkgjlgrhkfdsjlngjkfdsjlsjk OMG jag är kär!!!

2012-12-27 @ 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0