Tears - Kapitel 23

Tidigare kapitel 22
- This were not used.. right? Harry plockade upp dom och så sa han
- eemm.. yeah … of course not… och så började han att plocka upp resten av kläderna som låg på golvet. Lexy kollade på mig och hon såg lite äcklad ut, hon sprang in i köket och så hörde man hur vattenkranen sattes på. 
- euw, euw, euwwww!! Hörde vi och alla började att skratta. Jag gick in i köket med kassorna och så började jag och lexy att förbereda allt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Killarna skulle bara gå och byta om så jag och Lexy fick börja med bakningen. Det kändes som att jag och Lexy fick vända hela köket upp och ner för att hitta redskapen som behövdes. När vi hade hittat alla redskapen så satte jag upp mitt hår i en truls och så började vi hälla mjölet i en skål. Vi följde instruktionerna och tillslut så kom det fem glada killar in i köket. 

- What are you guys laughing about? Sa lexy medans hon rörde om smeten
Killarna stannade upp och de kollade på varandra, alla sa samtidigt
- Noooothing… Efter det så brast Niall ut i skratt och vi andra började skratta åt honom. Liam stod mellan mig och Lexy och hjälpte oss med smeten. Niall satt på en bar stol och kollade på oss andra, Zayn och Louis höll på att laga en annan bakelse. Helt plötsligt så kände jag hur någon kommer och kramar om mig bakifrån.
- Do you need some help? Sa harry och jag kunde inte låta bli att le.
- I got two hands so i can do this, but thanx anyway.
- Ooooh...
sa alla killarna men Harry släppte dock inte taget om mig. Zayn sa något skämt och Louis började att skratta, han skrattade så mycket så att han låg på marken och hade tårar i ögonen. Alla skrattade åt honom.
- Oh my god, that was a good one Zayn! Jag var klar med min smet så jag tog tag om den och vände mig om, problemt var bara att Harry var i vägen. All smet var nu över Harry och alla vände sina blickar mot mig och honom. Harry stod still och när han väll hade öppnat ögonen så kollade han in i mina, om blickar kunde döda. Jag gjorde mitt bästa med att kväva skrattet med det gick inte. Harry närmade sig och jag tog några steg bakåt.
- Oh oh oh… Emma, come here!
- No no no, Harry! NO! Vi sprang runt hela hotell rummet. Harry höll i mjölpåsen och så kastade han halva paketet över mig. Nu såg jag ut som ett spöke och Harry såg ut som ett vit klibbigt gelé monster. Han jagade mig fortfarande och jag såg en dörr, vart det ledde till visste jag inte men jag öppnade dörren och sprang in med Harry efter mig. När jag såg sängen så stannade jag, skulle precis säga åt honom att vi borde gå ut här ifrån så jag vände mig om men Harry kom i full fart och så ramlade vi båda ner mot sängen. Jag låg på rygg och Harry var över mig, båda skrattade och när vi kollade in i varandras ögon så var det som att allt försvann. Just nu, allt som jag kunde se var Harry och inget annat. Hans hand smekte min kind och fjärilarna i magen flög runt som idioter. Våra huvuden var riktigt nära varandra, han hade sin panna mot min. Någon knackade på dörren och Harry reagerade inte.
- Harry?
- Mhmm
- The door.. Han skakade på sitt huvud och så ställde han sig upp. Denna gången så öppnades dörren och där stod Louis.
- Ok lovebirds… You could have done that after the baking and now… Han tog en titt på mig som låg i en utav sängarna…
- MY BED! OH COME ON! Louis satte sig ner på sina knän och så tog han sina händer framför ansiktet.
- OH GOD! HARRY!! Harry klappade försiktigt på Louis axel.
- Its ok Boo Bear.. I will fix it later, i promise.
-  Of course you will do it, if not… it will be a long night! Harry sträckte ut sin hand och hjälpte mig upp. Jag tittade på mig själv och så sa Louis
- There is the shower and harry will give you some new clothes.

Det rann iskallt vatten ner på min kropp. Helt underbart. Jag var mjölig och kletig efter den lilla matfighten med Harry. Jag hoppade ut ur dushen och så virade jag in mig i handduken. När jag väll hade komit ut i sovrumet igen så hittade jag inga kläder, jag ville speciellt inte rota i deras grejer. Vad ska jag göra? Jag kan ju inte direkt bara gå ut till dem i bara handduk. Dörren öppnades och Harry kom in. När han såg mig så hoppade han till och så slöt han ögonen.
- Sorry, i thought you were in the shower… my mistake…
- Haha it ok, i'm not really naked in front of you… Han öppnade ena ögat och så log han sådär konstigt. Det blev lite awkward för han bara stod där och log mot mig.
- But that doesn’t mean you can be in here while i change...
- Sorry sa han medans han la kläderna på sängen och gick ut.
Jag hade fått ett par stora gråa mjukis byxor och en stor svart tröja. När jag såg mig själv i spegeln så började jag att skratta. Håret var uppsatt i en truls, maskaran var borta och jag såg ut som ett tält med kläderna på. Ute i köket så var Niall och små åt från resterna, Liam och Lexy stod vid ugnen och höll koll på de olika bakelserna. Harry hade hoppat in i dushen. Zayn och Louis satt vid soffan och kollade på tvn.
- There she is! Sa Niall
Jag gick mot Niall som hade munen full, när han hade svalt så började vi att små prata. Ugenen pep till och bakelserna var klara. Zayn hade dukat upp bordet, det var tända ljus lite här och där och servetterna var vikta på ett speciellt sätt. Riktigt mysig var det. Harry kom ut och han hade liknade kläder som mig. Lexy och jag bar ut bakelserna till bordet där alla satt. Alla var riktigt nöjda, det smakade gudomligt. Det var tyst under hela måltiden. När alla hade ätit upp så tog jag och Lexy disken, killar gjorde iårdning godiset, chipsen och filmerna.
- Which movie do you wanna see guys? Skrek Louis ut.
- HORROR MOVIE!! Jag vände blicken mot Harry som stod bredvid mig och gjorde dip såsen.
- You can take house of wax! La han till och jag puttade till honom.
- What? No worries hun, I will protect you. Harry la sin hand om mig och jag himlade med ögonen.
- Oh hun… you can’t protect me when nothing will happen to me. Harry släppte taget .
- Harry I just don’t like horror movies, thats it… Han tittade ner mot skålen och rörde inte en min.
- But i like when someone hugs me… while the movie is going. Harry vände blicken mot mig och hans läppar var format till ett leende. Blicken var fortfarande fast mot mig och jag knuffade liv i honom. Vi bar ut alla skålar och klockan var nu 20:00. Filmen hade precis börjat och belysningen var perfekt. Det var nästan mörkt ute och allt var släck förutom stearinljusen som fick vara tända. Zayn och Niall delade på en fåtölj vilket Liam och Lexy också gjorde. Jag, Harry och Louis delade på soffan. Först så ville Louis självklart sitta i mitten men Harry och han tjafsade om det i minst 10 minuter så jag gick med raska steg och satte mig i mitten. Båda blev självklart lite sura men det gick över väldigt snabbt. Harry satte sig på min högra sida och Louis på min vänstra. Jag kröp ihop som en liten boll, mina armar kramade om mina ben. Jag ville inte ha mina fötter på marken, en hand kanske kommer under soffan och grabbar tag om mina fötter… Nej vad hemskt! Något läskigt hände i filmen och jag hoppade till, Harry som låg ner satte sig upp och han tag sin hand om mig. Änuen gång så hoppade jag till för att något läskigt hände, jag hoppade närmre Harry och han kramade om mig hårdare.
- Are you gonna leave me alone over here? Sa Louis och han gjorde en ledsen min åt mig.
Jag la mig ner, mitt huvud låg vid harrys… vad ska man säga.. privata del? Haha men jag hade mitt huvud mot hans lår och mina fötter låg över Louis.
- Is this good? Jag log mot en louis som kollade äcklat ner mot mina fötter
- I prefer the other way…
- You have to stand out with this now. I'm too lazy to move again. Alla började att skratta.
Harry höll på att pilla i mitt hår medans vi kollade på filmen.

Min mobil började att ringa mitt upp i allt och det var ett dolt nummer, oftast så brukar jag inte svara men denna gången så gjorde jag det. Jag gick iväg för att inte störa dem andra. Fråga mig inte varför men jag gick ut från hotellrummet och så svarade jag.
- Hej det är Emma! Sa jag lite tyst ifall några sover vid den här tiden. Det var en mörk manlig röst och jag känner inte igen den.
- Have your eyes open… you never know when something bad will happen... Jag gick sakta men säkert ner mot lobbyn och ut till innegården.
- Who is this, is this a joke? Han skrattade och min rädsla blev bara värre.
- This is not fun… who are you? sa jag igen
- You will find out sooner or later… pip pip pip… han hade lagt på… Jag kunde inte röra på mig. Vem var det som hade ringt mig? Efter ett tag så gick jag mot hissen för att komma upp till killarnas rum igen. Dörren till hissen öppnades och där stod en kille med blondt hår och blåa ögon. Han läppar var perfekt fyllda och hans leende var… lite läskigt. Jag gick in och dörrarna stängdes. Han såg ut att vara några år äldre än mig, kille kollade på mig och det var riktigt obehagligt. Helt plötsligt så stannade hissen, jag trodde att någon skulle gå på men det verkade som att hissen hade fastnat. Killen kollade fortfarande på mig och jag viste inte vad jag skulle göra eller säga för den delen.
- Fan mumlade jag och hans blick var fortfarande riktad mot mig.
- Det verkar som att vi kommer vara här ett tag… sa han tillslut och detta var inte roligt. Jag tog upp min mobil för att ringa Harry… fan, ingen service! Jag tryckte på knappen som man ska trycka på när hissen har fastat men den fungerade inte. Paniken steg och jag såg i ögonvrån hur han spanade in mig. Han tog upp sin mobil och tog kort på mig, Varför händer detta mig för? Jag fick ögonkontakt med den söta killen och jag insåg att han kom närmre mig. Det fanns ingenstans att gå, jag var fast. Intryckt mot väggen och killen stod bara några centimeter ifrån mig nu. Hoppas att dem har övervaknings kameror här för annars så vårdar detta inte väl. Lampan i hissen släktes och jag kände hans andedräkt. Hans hand smekte min kind och den gled sakta ner.
- Har någon berättat för dig hur vacker du är? Jag kunde inte svara honom, min röst sprak när jag precis skulle be honom att lägga av.
- Så ja sötnos, det är bara du och jag nu. Jag såg inte ett skit men jag kände hans läppar mot mina efter ett tag. Jag vek mig undan men han höll fast mig. Han tryckte upp mig mot väggen och hans läppar kysste min hals, han gick från nyckelbenet upp till mina läppar igen. Tårarna var nära på att rinna ner från mina kinder, dem ligger precis vid gränsen för att falla ner. Han tog min hand med ett fast grepp och tvingade ner den i hans kalsonger. Vem är denna idioten? Helt plötsligt så slutade han, vart tog han vägen? Jag såg inget och det blev väldigt tyst. Jag hoppade till när han kom bakifrån och kramade om mig. Han viskade i mitt öra
- Berättade jag inte för dig innan att du skulle se upp och ha ögonen öppna? Han började med att kyssa min hals och nacken. Vilket kräk.
- Om du inte slutar att umgås med den bögen så kommer jag personligen att göra honom illa och… mot dig, det vill du inte veta. Det kommer att bli vi i framtiden älskling.
Lampan tändes igen och hissen började att åka. Killen släppte taget om mig och när han gick av så vände han sig om och så la han sitt pekfinger framför munnen, han gjorde tecknet att jag skulle vara tyst. Sen stängdes hissdörren och jag fortsatte några våningar upp. När jag kom utanför dörren till hotellrummet så stannade jag upp. Jag är jättedålig på att ljuga och folk ser oftast när något har hänt mig. Tårarna började att rinna, dörren till rummet öppnades och där stod Harry. Han kollade oroligt på mig, jag backade några steg och han gick ut och stängde dörren efter sig. Jag lutade mig mot väggen och sakta gled jag ner. Harry satte sig snabbt ner och jag lutade mig mot hans bröst korg.
- Emma… Emma, what happened!?
Mina tårar ville inte ta slut. Det kanske är dags att berätta för honom... Eller?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ojojoj... vad hände här egentligen? Detta var ett långt kapitel!
Skulle uppskatta om ni kunde skriva några kommentarer! :)
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skiit bra! längtar tills nästa! ungefär hur många läsare har du varje dag? vore kul att veta :))

Svar: Tack så mycket!Jag har inte så många läsare men det är ju på grund av att jag har precis startat denna bloggen. Det är mellan 90 till 20 varje dag, fast jag hoppas att det blir fler :) xx
Nuvarande novell - Tears

2012-08-04 @ 18:18:25
Postat av: Zophia

Grymt bra! Love it!! Vill att nästa ska komma ut så snaaart som möjligt!! :))

2012-08-04 @ 19:43:45
Postat av: Elma

Men för i helvete hahah!!

2012-08-04 @ 21:51:30
Postat av: Elin

Åååh meeer!! vill ha mer! :D <3

2012-08-05 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0